About Me

My photo
Saku, Estonia
Eesti mäesuusataja, juunioride koondises. 2010 aasta sügis olin elu parimas vormis ja tulevik näis paljulubavana, kuid siis tegin ühe vale otsuse, mille tulemusena oli paar õnnestumist, kuid enamjaolt ebaõnnestumised ja allakäik sai pihta. 2012 sügisel olin sunnitud tuurid maha võtma, sest olen ravimatu seljavigastusega kimpus. Iga päevaselt üritan rohkem koolile keskenduda, pead püsti hoida ja jätkata võitlemist. Loodan oma vigadest õppida ja ehk kunagi uuesti sportida. Never say never!

Monday, November 14, 2011

Lumi♥

Hei!
 Lõpuks ometi on lund hakanud sadama ja loodetakse saada Rukal esimene nõlv lahti kolmapäevaks. Tõenäoliselt viimased päevad nädalast oleme mäes. Õues on juba olnud päev-kaks miinus kraade ja praegu möllab tuulgi, mis hirmus. Kohutavalt raske on rattaga sõita vastu tuult. Väljas tundub liigagi külm nii, et ma ei tea kuidas ma saan hakkama siis kui kraadiklaas näitab -20.
 Laupäeval hommikul ärgates olid jalad ja õlad valusad eelmise õhtu trennist. Olukorrale ei aidanud kaasa see kui käisin kahetunnisel ''PK lenkil'', lõpust 25 min tegin lõdvestavat kõndi, sest jalad olid jube pakud ja nälg oli nii suur, et ei jaksanud enam ennast sundida jooksma. Noh, tuli siiski 10km joostud ja pulss püsis kogu-aja ilusti 130-140 vahel. Pärast kui koju jõudsin oli jube külm olla. Olin vist pooltundi vähemalt sooja dushi all, ennem kui soojaks sain. Pühapäeval, isadepäeval, üritasin käia jälle poes, aga oli jälle kinni. Olen nii loll, juba kaks korda samamoodi käinud. Õnneks ABC Market oli lahti ja sain ostetud natuke süüa. Käisin vaatasin veel uued SG suusad pommaris üle, neil oli määre all ja ei pidanud hakkama tegema neid. Sain veel kõik kodused ülesanded ning kirjandi valmis. Ainuke asi, mis jäi tegemata oli maailma kõige igavama raamatu lugemine. Peame soome keele tunnis lugema Arto Paasilinna '' Jänese aastat''. Raamat on sisuliselt sellest, kuidas üks tüüp võtab endale jänese ja reisib sellega mööda Soomet ringi. No just! Aa veel pühapäevast nii palju, et ma olin nagu invaliid. Kõndimine oli väga piiratud ning kõndides pidid jalad koguaeg sirged olema. Õnneks täna juba olukord palju parem, sest tegime üksteistele massaazi natuke kehkas.
 Hommikul oli raske ärgata, sest õhtul ei tahtnud jälle und tulla. Ei aidanud ka see, kui võtsin kardina eest ja õues oli kottpime. Koolis oli nagu ikka, külmusin. Ma ei tea miks, aga ükskõik kui paksud riided mul seljas on, mul on ikka koolis külm. Kui oleksi mul viga see, et kilpnääre ei toimi korralikult, siis see seletaks asja. Homme siis by the way lähen arsti juurde ja nõuan nii palju analüüse teha, kui võimalik, sest täna on jälle palavik ning pea valutab. Veel tänasest päevast, et trennis tegime kiirust. Alguses oli päris pikk soojendus, ca 30min. Edasi tegime kiirendusjookse, sprinte, reaktsiooni starte ning muid harjutusi. Ei ütleks, et oli raske, aga kindlasti oli palju mugavam ja parem tunne joostes, kui ennem koolivaheaega. Seitsme aeg oli meil veel pommaris koristus.
 Homme on üsna pikk päev. Kooli 5 tundi, peale kooli peaks käima poes, et osta süüa. Neljast meil meeting ja alles seitsmest jõusaal. Kui jõuab, võiks seal vahel käia veel teha natuke tasakaalu trossil.
 Nüüd, aga panen viimaks siiä need Hiiumaa pildid, mida olen nii kaua lubanud, sest sain need arvutisse mitte, et usb-augud töötaks.
-Karoliina

2 comments: