About Me

My photo
Saku, Estonia
Eesti mäesuusataja, juunioride koondises. 2010 aasta sügis olin elu parimas vormis ja tulevik näis paljulubavana, kuid siis tegin ühe vale otsuse, mille tulemusena oli paar õnnestumist, kuid enamjaolt ebaõnnestumised ja allakäik sai pihta. 2012 sügisel olin sunnitud tuurid maha võtma, sest olen ravimatu seljavigastusega kimpus. Iga päevaselt üritan rohkem koolile keskenduda, pead püsti hoida ja jätkata võitlemist. Loodan oma vigadest õppida ja ehk kunagi uuesti sportida. Never say never!

Wednesday, November 23, 2011

Ainult magaks

Hei!
 Nüüd olnud üsna kiire jälle ja pole praktiliselt üldse vaba-aega olnud, sest iga päev mäes käinud ja kui vaba hetk on olnud, olen lihtsalt maganud, sest nii väsinud koguaeg.
 Pühapäev möödus uimaselt. Üldse ei olnud tahtmist ega viitsimist midagi teha. Oleks ainult tahtnud magada. Muud praegu ei mäletagi. Käisin suuski tegemas ja poes ning õhtu poole veel kinos Koidukuma vaatamas. Oli palju parem võrreldes esimeste osadega, aga naersin koguaeg nii ebasobivates kohtades, sest oli nii naljakas.
 Esmaspäev läks taas üsna kiiresti. Koolist koju tulles sõin ja vahetasin riided ja oligi mäkke minek. Juba vaba sõitudes jalgades ''habotas'', nii vastik tunne. Sõidus ei ole ikka veel saanud parandatud seda sisejala värki. Ma nagu sõidu ajal üldse ei saa seda raskust välis suusale ja tunne pole üldse hea. Koguaeg on ebamugav ja veel hullemaks ajab see, et jalgades nagu ei oleks jõudu. Enamustel tüdrukutel sama värk. Koju jõudes läksin peaaegu kohe magama.
 Eile lõppes kool ühest. Koju tulles käisin Pellilt võtmas TET tööpaika. Olen siis alppikoolis tööl Ylläse laagri ajal. Aitan trennide lõpus korjata rada ära ja Pelli ütles, et pean keetma treeneritele kohvi. Kui ma vaid oskaks. :D Kodus tegin natuke koolitöid ja läksin jälle magama tunniks. Ärgates lugesin natuke kohustusliku kirjandust ja siis oligi aeg mäkke minna. Mäel oli sama rutiin. Teeme nüüd koguaeg nii:
 00:00 on minek
 00:30 oleme kohal Rukal, riidesse panek ja vaba sõidud/soojendus
 01:00 rajavaatlus
 01:15 start
Proovime siis saada tavalist trenni võimalikult lähedale võistlusele. Sõidud läksid rajal ehk natukene paremaks, aga trenni lõpuks habotas jalgades väga palju. Kuusamosse tagasi jõudes läksin autost ühe bensuka juures maha ja kõndisin pommarile u 15min, et saada natuke lõdvestust.
 Täna hommikul oli äratus kell 6. Jube raske oli ärgata või noh olin juba ennem äratust pool unes, aga siiski ei tahtnud ärgata. 6.45 oli meil pommarilt minek mäkke. Sõitsime täna Saarua 12-ne peal. Esimene päev kui see oli lahti. Lumi oli pehme, pettis ja läks alt ära. Sõitsin täna natuke rohkem vaba sõite. Proovisin ikka ja jälle saada seda välis jalga. Peale viimast sõitu Pelli ütles, et oli hea, aga tegelikult nii küll ei tundunud. Võitlesin ainult, et püsiks rajal. Olime natuke peale kümmet tagasi Kuusamos. Läksin neljandaks tunniks kooli, olin siis esimesed kolm tundi ära. Peale kooli oleks veel saanud minna trenni, aga olen väsinud ja raamat ka vaja läbi lugeda, niiet jätsin vahele. Olen nüüd lugenud raamatust u 150 lehte. Pole enam palju jäänud.
 Homme jääb mäkke minek vahele, sest siis kui minek on mul veel kool. Reedel lähen mäkke ja laupäeval teen täiesti vaba päeva. Pühapäevast hakkab juba 8/9tiimi laager Rukal, mis kestab teisipäevani ja kui hästi läheb, saame juba teisipäev minna Leville.
 Karoliina

No comments:

Post a Comment