About Me

My photo
Saku, Estonia
Eesti mäesuusataja, juunioride koondises. 2010 aasta sügis olin elu parimas vormis ja tulevik näis paljulubavana, kuid siis tegin ühe vale otsuse, mille tulemusena oli paar õnnestumist, kuid enamjaolt ebaõnnestumised ja allakäik sai pihta. 2012 sügisel olin sunnitud tuurid maha võtma, sest olen ravimatu seljavigastusega kimpus. Iga päevaselt üritan rohkem koolile keskenduda, pead püsti hoida ja jätkata võitlemist. Loodan oma vigadest õppida ja ehk kunagi uuesti sportida. Never say never!

Saturday, October 29, 2011

Kohti Kuusamoa!

Hei!
 Istun taas Cafe Toris, Helsinki-Vantaa lennujaamas. Viimase postituse kirjutasin Hiiumaal ja peale seda läksid päevad nii kiiresti, et lihtsalt ei jõudnud midagi kirjutada. Proovin nüüd midagi kokku siia kirjutada ja tõesti loodan, et mingi aeg mul uuesti usb augud töötama hakkavad ja saan üles panna siia pilte Hiiumaa reisult.
Päikeselooajngul Ristnas
 Teisel päeval Hiiumaal käisime algul vaatamas Tahkuna tuletorni ja Estonia laeval hukkunute laste mälestuseks püstitatud mälestusmärki. Oleks tahtnud torni üles ronida, aga hooaeg läbi ja see oli kinni. Peale seda oli plaanis minna ratsutama, aga kahjuks jäi seegi ära. Vahepeal sõime natuke ning siis kõndisime päris pikalt Sääretirbile ja tagasi. Viskasime vette lutsu ja nägime, et veel millimallikaid oli päris palju kaldas. Tagasi parklasse jõudes kõik peale issi tahtsid minna Hiiumaalt koju, issi tahtsi minna Saaremaale, aga lõpuks pidime ikka Saaremaale minema, sest poleks jõudnud praamile. Õnneks läksime Saaremaa kaudu otse koju ja kokkuvõttes saime kiiremini ka.
 Järgmisel päeval käisin jälle õdede ja vennaga kinos. Seekord vaatasime ''Lotte ja kuukivi saladust.'' Minu arust see oli üsna igav, polnud üldse nii naljakas kui puhh ja tundus venivat liiga pikalt. Või noh tegelikult see igav polnud, aga ilmselt tundub huvitavam kui vaadata mitu korda. Pärast kino käisin kuuma kääri lõikusel juuksuris. Lõikasin ainult juukseotsi, mis tegelt polnudki praktiliselt üldse katki. Pean ainult hakkama juusetl kasutama õli, et toita juukseid. Pärast juuksurit läksin Narva kohvikusse, kus issi ja jõmmid sõid saikesi ja sealt koju. Kodus tegin süüa ja peale sööki tegime natuke õunamahla, mis oli super hea. Minu arust pole nii head varem olnud. Plaanis oli veel õhtul välja minna, aga jätsin vahele, sest sadas vihma ja olin suht väsinud.
 Eile sai natuke pikemalt hommikul magada. Kuskil kolmveerand kaksteist issi tuli koju ja läksime tallu piima ja kohupiima järgi. Teel sinna sain esimest korda elus autot juhtida. Ei julgenud alguses üldse, aga kokkuvõttes oli täiega vinge. Mitte küll nii lahe kui atvga sõita, aga ikkagist vinge. Pärast kui olime saanud piimad kätte sõitsin veel natuke. Sõime kodus lõunat ning läksime Kadrioru parki. Lootsime näha neid õhus rippuivaid sildu, aga kahjuks neid ei olnud enam. Hängisime niisama pargis ringi. Sealt läksime Energiakeskusesse, mis oli tõsiselt masendav, sest pooled asjad ei töödanud. Õhtul võtsin ennast kätte ja käisin Grexiga õues. Rääkisime kõigest ja kõndisime mööda Sakut ringi. Oli päris lõbus ja loodan, et kui peaks jõulude aeg uuesti Eestisse minema, siis tahan kindlasti uuesti kokku saada. Hiljem õhtul pakkisin veel asjad kokku ja käisin saunas.
 Täna hommikul Triinu oli nii tubli ja tegi pannkooke. Väga mõnus lahkumis kingitus. Aitäh! Nüüd siis olengi lennujaamas ja ootan Kuusamo lendu. Veel kaks tundi veel ja saab lennukile.