About Me

My photo
Saku, Estonia
Eesti mäesuusataja, juunioride koondises. 2010 aasta sügis olin elu parimas vormis ja tulevik näis paljulubavana, kuid siis tegin ühe vale otsuse, mille tulemusena oli paar õnnestumist, kuid enamjaolt ebaõnnestumised ja allakäik sai pihta. 2012 sügisel olin sunnitud tuurid maha võtma, sest olen ravimatu seljavigastusega kimpus. Iga päevaselt üritan rohkem koolile keskenduda, pead püsti hoida ja jätkata võitlemist. Loodan oma vigadest õppida ja ehk kunagi uuesti sportida. Never say never!

Sunday, October 2, 2011

Fresh air makes everything okey!

Hei!
 On olnud üsna unine nädalavahetus, kogu aeg on olnud selline tunne, et tahaks magada. Eile juhtus ime kui panin arvuti käima. Tuli kiri ette, et arvuti installib midagi USB-le ja dadadam USB-augud jälle töötavad! Ma olin nii õnnelik, et sain lõpuks panna uusi laule iPodile ja kasutada väilist kõvaketast. Laupäevane trenn oli 3 tunnine kepikõnd. Lükkasin terve päeva seda edasi, sest lihtsalt ei jaksnud minna ja telekast tuli kogu aeg mingi põnev saade või lugesin raamatut. Lõpuks poole viie aeg võtsin ennast kätte ja läksin kõndima. Ma arvan, et ma kõndisin 20 kilomeetrit vähemalt, jube palju. Pulsikell ei töötanud ka korralikult lõpu poole, sest pulss oli üsna madal, mis loomulikult väga hea ja näitab, et füüsiline vorm on paranenud. Lõpuks koju jõudes pulsikell näitas, et läks 3 tundi aga tegelikuses hoopis 3,5 tundi. Olin üsna väsinud ja näljane. Peale sööki oli juba palju parem tunne.
 Täna on palju tegemist. Pean käima riisumas lehti, tegema kodutööd ja õppima natuke kontrolltööks, võibolla käima poes, koristama natuke ja vastama nendele intervjuu küsimustele, millele ma ikka veel pole vastanud. Ma alustasin juba natuke aga kui alustasin, tuli tekst nii pikk ja kogu aeg tuli meelde, mida ma unustasin kirjutada jne. Loodetavasti saan siiski õhtuks selle valmis.
 Aga nüüd töö ootab tegemist ja peale seda saan Kaire ja Aare juurde minna nautima spagette! :)

Karoliina

No comments:

Post a Comment