About Me

My photo
Saku, Estonia
Eesti mäesuusataja, juunioride koondises. 2010 aasta sügis olin elu parimas vormis ja tulevik näis paljulubavana, kuid siis tegin ühe vale otsuse, mille tulemusena oli paar õnnestumist, kuid enamjaolt ebaõnnestumised ja allakäik sai pihta. 2012 sügisel olin sunnitud tuurid maha võtma, sest olen ravimatu seljavigastusega kimpus. Iga päevaselt üritan rohkem koolile keskenduda, pead püsti hoida ja jätkata võitlemist. Loodan oma vigadest õppida ja ehk kunagi uuesti sportida. Never say never!

Sunday, October 23, 2011

@ Home!

Hei!
 Jõudsin reedel natuke ennem üheksat õhtul Eestimaa pinnale. Lennuki aknast tundus kõik nii väike. Juba Helsingis lennujaama bussis olles oli mul tunne, et olen võõras kohas, kui kõik inimesed ümberringi rääkisid eesti keelt. Koju jõudes läksid Karl ja Katariina täitsa hulluks. Kogu õhtu olid minu küljes kinni ja omaette ei võinud midagi teha.
 Eilne esimene päev kodus möödus rahulikult. Otsustasin, et võtan vabalt esmaspäevani ja ei tee ennem mingit trenni. Eile oli natuke üks alaselja pool valus sealt samast kohast, kust suvelgi. Põlv on ka veel valus kui kükitada. Loodan, et need lähevad nüüd puhkusega üle. Hommik algas siis naiste maailmacupiga. Peale seda oli issil katusel abiks ning käisime veel Saku peal. Koju jõudsime enam-vähem selleks ajaks kui hakkas teine sõit naiste sõidus. Vonn tegi super tööd, nagu esimeseski sõidus lõpu osa oli lihtsalt parim. Õhtul vaatasime kanal2-st arukaid blondiine ja peale neid olin nii väsinud, et läksin voodisse.
 Täna hommikul pesin pesu ja tegin pannkooke. Pole paremat pühapäeva, kui hommikusöögiks pannkoogid. Olin täiesti unustanud meeste sõidu. Õnneks issi tuletas meelde ja vaatasin alates sellest, kui oli sõitnud u 15 meest. Minu arust meeste sõit oli palju huvitavam kui naiste oma. Nüüd veel peaks mõtlema, et mida kasulikku teha täna ja veel puhata nii palju kui võimalik. Uut nädalat võiks alustada kestvus kõnniga, vähemalt 1,5h pikkusega.

Karoliina

No comments:

Post a Comment