About Me

My photo
Saku, Estonia
Eesti mäesuusataja, juunioride koondises. 2010 aasta sügis olin elu parimas vormis ja tulevik näis paljulubavana, kuid siis tegin ühe vale otsuse, mille tulemusena oli paar õnnestumist, kuid enamjaolt ebaõnnestumised ja allakäik sai pihta. 2012 sügisel olin sunnitud tuurid maha võtma, sest olen ravimatu seljavigastusega kimpus. Iga päevaselt üritan rohkem koolile keskenduda, pead püsti hoida ja jätkata võitlemist. Loodan oma vigadest õppida ja ehk kunagi uuesti sportida. Never say never!

Tuesday, October 25, 2011

Tripil!

Hejsan!
 Olen praegu issi, Triinu, Katariina ja Karliga Padu hotellis, Kärdlas, Hiiumaal ja vaatame kanal2-st kalevipoegi, või noh nemad vaatavad ja mina kirjutan seda postitust.
 Pühapäeva pärastlõunal saagisime ja mina vedasin tuppa saunapuid. Tuli natuke füüsilist koormust. Selg hakkas natuke lõpuks valutama, aga mitte midagi tõsist. Õhtul sai saunas käidud ja oli väga mõnus olla.
 Eilne peaaegu, et terve päev möödus linnas. Hommikul natuke ennem kaheksat oli äratus. Olin täitsa zombie. Magasin öösel ainult 6 tundi. Kogu päeva käisin ringi haigutades. Linnas käisime Katariinaga temalt viimast niiti käe seest välja võtmas. Pärast pidime kõndima traumapunktist tagasi issi töö juurde. See oli kohutav. Kata koguaeg hädaldas ja tahtis sülle. Pidin ikka ja jälle korrutama talle, et kohe oleme kohal ja pole enam palju kõndida. Kohale jõudes oli meil kõhud tühjad, aga süüa polnud. Issil oli töö juures alaliidu koosolek, mis kestis tunde ja me ootasime, et see ära lõpeks ja saaks koju. Lõpuks kui see ära lõppes pidime veel kaks tundi seal istuma ennem kui koju saime. Kodus sõime ära ja issi ütles, et nüüd on vaja kinno minna. Läksime siis vaatama Winnie the Poohi, mis oli super naljakas ja väga hea multikas. Kahju ainult, et nii lühike. Peale kino olin nii väsinud, et pidin kokku kukkuma. Koju jõudes pesin ainult hambad ja läksin otse voodisse. Pea valutas ja oli selline tunne nagu hakkan haigeks jääma.
  Hommikul oli kaheksast jälle äratus. Imestan, et ma ei olnud üldse väsinud ja tundsin ennast üsna välja puhanuna, kuid oli nõrk tunne ja mõtlesin, et on palavik. Oli pool tundi aega ja siis uuesti minek linna. Seekord oli mul hambaarst. Hammastes oli üks auk, mis oli mõnusalt kahe hamba vahel ja pärast kui tuimestus ära kadus, hakkas hullult valutama. Siiamaani valutab veits ja kui midagi külma vastu läheb on tundlik. Hambaarsti juures kui tuimestus tehti hakkas süda hullult taguma ja kehasse tuli imelik tunne. Õnneks läks üle, aga hullult imelik oli. Kui linnast koju jõudsime, pidin auto puhtaks pesema ja sain 5€ selle eest. Pärast seda kiirelt asjad kokku ja autosse. Magasin terve autosõidu sadamasse. Läksime praamile, mille peal oli kirjas ''Saaremaa'' ja me Triinuga ei teadnud terve tee seda kas me lähme Hiiumaale või Saaremaale. Alles siis kui olime paar kilomeetrit autoga sõitnud saime teada, et oleme Hiiumaal. Võtsime Kärdlas hotellis toa, käisime poes ning suundusime Ristna poole päikseloojangut vaatama. Oli tuulevaikne ja mõnus soe ilm. Käisin vett katsumas ja minu arust see oli päris soe. Tagasi Kärdlasse jõudes sõime veel hotellis snitslit ja kartuliputru.
 Pole siiamaani veel otselt trenni teinud. Loodan, et homme lähme vähemalt matkale ning kõnnime pikalt, aga ilmselt ongi parem puhata ja hoida mõtted eemal trennist ja Kuusamo elust ning nautida.

Karoliina
P.S. Proovin lisada siia mõned pildid ka kui saan. :)

No comments:

Post a Comment