About Me

My photo
Saku, Estonia
Eesti mäesuusataja, juunioride koondises. 2010 aasta sügis olin elu parimas vormis ja tulevik näis paljulubavana, kuid siis tegin ühe vale otsuse, mille tulemusena oli paar õnnestumist, kuid enamjaolt ebaõnnestumised ja allakäik sai pihta. 2012 sügisel olin sunnitud tuurid maha võtma, sest olen ravimatu seljavigastusega kimpus. Iga päevaselt üritan rohkem koolile keskenduda, pead püsti hoida ja jätkata võitlemist. Loodan oma vigadest õppida ja ehk kunagi uuesti sportida. Never say never!

Tuesday, October 4, 2011

Kiire!

Hei!
 Nüüd on käinud nii, et eilse päeva postitus jäi kirjutama, sest mul ei olnud mitte ühtegi vaba hetke, aga see selleks. Nüüd täna kirjutan, aga mitte palju, sest jälle on üsna kiire ja palju tegemist.
 Pühapäeval käisin siis riisumas. Sain lisaks sellele rahale, mille pidi kooli viima, veel 5€ taskuraha ja super lõunasöögi koos jäätisega. Peale seda käisin Aare ja Kaire juures tegemas ühte koolitööd ning sain ka seal süüa. Pärast oli küll selline tunne, et huh see oli liig, mis liig ja kõht valutas, aga vähemalt ei pidanud enam õhtul tegema süüa. Peale sööki tuli mõnus uni ja oli väga väsinud. Logelesin nende juures paar tunnikest ja tulin koju. Oli plaanis õppida natuke ühiskonnaõpetuse tööks aga jäi õppimatta, sest lihtsalt ei suutnud keskenduda ja olin väsinud. Noh vähemalt ma koristasin enda toa ära ja pesin nõusid.
 Eile oli siis see super kiire päev. Käisin koolis ja peale kooli jõusaalis tegemas ülekehale harjutusi. Peale trenni käisin nii kiiresti kui võimalik poes ja jõudsin koju natuke ennem seitset. Tegin veel süüa ja käisin pesemas. Siis hakkasin õppima ja huhuh, et läks palju aega. Vahepeal rääkisin isaga skypes. Lõpuks kuskil poole üheksast hakkasin lugema ühiskonna tööks ja läks kella üheteistkümneni. See on nii ''kuiv'' aine ja teksti oli palju, mida pidi lugema. Kui nüüd täna töö hästi ei läinud siis ma ei tea...
 Aijaa eile oli meil kehalises ujumises cooper 6 min ja ujusin 321m. Rekord siiamaani, keegi pole varem ujunud üle 300m. Tuli hindeks 10! Ma arvan, et oleks saanud 350m veel pingutada. Saab näha, kuidas kevadel läheb. Tahan kindalasti siis ujuda paremini. Miks ma ujumisest kirjutasin oli tegelikult see, et unustasin jälle trikoo ujulasse ja kui õhtul läksin sellele järgi, oli see kellegiga läinud vahetusse ja sinna oli jäänud 4 numbrit suurem samasugune trikoo. Viisin selle siis respasse ja olen juba täna kaks korda küsinud, et kas on omanik tulnud järgi ja toonud minu oma tagasi. Veel lisa sellele cooperi jutule: Pelli ütles, et ma peaksin jooksma selle ennem järgmisel nädalal algavat Šveitsi laagrit ja tegema ka sigatesti. Ma ei ole selles nii kindel, kui ta ise tuleb vist alles esmaspäev tagasi ja see päev peaks olema vaba.
 Täna õhtul peab veel õppima inka kontrolltööks. Suht hull, sellist asja pole ennem meil koolis juhtunud, et on kolm kontrolltööd nädalas, aga mul 4, sest teen ühe ette ära ja nüüd ongi nii, et iga päev on kontrolltöö. Suht hull. :) Aga nüüd peab hakkama tegutsema, järgmise korrani!

Karoliina

P.S. Pidin vahetama blogi disaini vanamoodsaks tagasi, sest uuemale ei saa panna igast linke ja lisasi. :(

3 comments:

  1. Tubli tütreke, jätka samas vaimus!

    ReplyDelete
  2. Edu Sulle ja õpi hoolega :D tahaks seda 6 min. cooperi ujumistesti ise ka proovida :P

    Palju jaksu,
    Deyvid

    ReplyDelete
  3. Jätkan, jätkan!

    Deyvid: Suured tänud, sulle ka! Soovitan soojalt seda cooperit:D

    ReplyDelete