About Me

My photo
Saku, Estonia
Eesti mäesuusataja, juunioride koondises. 2010 aasta sügis olin elu parimas vormis ja tulevik näis paljulubavana, kuid siis tegin ühe vale otsuse, mille tulemusena oli paar õnnestumist, kuid enamjaolt ebaõnnestumised ja allakäik sai pihta. 2012 sügisel olin sunnitud tuurid maha võtma, sest olen ravimatu seljavigastusega kimpus. Iga päevaselt üritan rohkem koolile keskenduda, pead püsti hoida ja jätkata võitlemist. Loodan oma vigadest õppida ja ehk kunagi uuesti sportida. Never say never!

Friday, October 21, 2011

Have fun!

Kvaliteet pole just parim, aga näeb, et oli tulnud mõnusalt lund.

Hei!
 Praegu pole midagi paremat kui see, et õhtuks olen kodus, oma õiges kodus! Fiilingut ei riku ka see, et peab lennujaamas olema veel 4 tundi.
 Eile oli siis viimane lumepäev Šveitsis. Nagu arvata oli, oli tulnud öösel vähemalt 20cm uut lund. Keegi radu ei tohtinud panna, pidi sõitma ainult vaba sõite. See oli väga fun. Alguses natuke kartsin, et võib põlv minna pekki või midagi aga siis harjus ära ja oli väga vinge. Oleks tahtnud rohkem kui 5 sõitu teha, aga teised tahtsid kõik ära minna ja ma ei võinud üksi ka sinna jääda. Mäelt ära tulles oli all külas veel ikka räigelt külm ning maa oli ikka veel valge. Pakkisime viimased asjad ära, määrisime suusad, sõime ja tulime tulema. Sõit tundus liiga pikk, et olla tõsi. Mul oli just selline fiiling, et ma ei jaksa mitte midagi rääkida ja olingi peaaegu terve sõidu aeg vait. Üritasin magada, aga kus sa sellega, ikka veel võimatu. Võibolla polnud lihtsalt liialt väsinud või ma ei tea. Selg hakkas jälle natuke valutama aga mitte nii hullusti kui Saas-Feesse minnes, sest polnud terve päev lennukis istunud. Zürichi lähedal saime mõnusalt istuda ummikutes. Kammoon, oli neljapäev ja inimesi nii palju. Ööbisime Welcome Inn hotellis, kus on ööbinud väga palju suusatajaid ja nendest oli seal pilte koos autogrammiga. Ainult Tanja Poutiaisest oli juba 3 pilti. Enivei, käisime veel söömas linna peal. Kõik tahtsime pitsat. Läksime siis ühte väiksesse pizzeriasse, tundus natuke imelik aga pitsa oli päris okei. Ainuke miinus oli, et ei saanud kaardiga maksta ja pidin Annikalt laenama. Õnneks tagasi minnes tuli kohe vastu automaat ja võtsin raha välja ning maksin tagasi. Mulle ei meeldi üldse olla kellegile võlgu. Tuleb nii vastik tunne. Õhtul hiljem oli veel meeting ja arutasime tänast päevakava. Veel otsustasime, et teen täna hommikul selle soome keele kontrolltöö, mille ma ka tegin ja loodan, et läks hästi. Ei saanudki muud õhtul teha kui õppida selleks tööks.
 Öösel ei maganud kõige paremini. Paar tundi ennem äratust tuli natuke närv sisse, ei tea siis kas sellest tööst või sellest, et saab varsti koju. Koguaeg lendas ka lennukeid mööda ja see segas veits ja veel hommiku vara algasid hotelli kõrval mingid tööd ja sealt tuli hull müra. Ärkasin ja tegin oma töö ära. Loodan, et vähemalt 8,5 tuleb sellest. Peale hommikusööki läksime lennujaama. Õnneks polnud liiga palju aega ja sai suht pea lennukisse. Lend läks suht kiirelt. Vaatasin ühe sarja ja tegin natuke koolitöid. Pidin istuma japside kõrval ja üks neist oli veits haige. Nuuskas ja aevastas seal koguaeg. Loodan, et mulle midagi külge ei jäänud, sest ei oleks tore olla vaheajal haige. Ja nüüd olengi siis Helsinki-Vantaa lennujaamas ja kirjutan seda postitust Cafe Toris. Peaks käima vahepeal söömas, et ei nälgiks siin ning ootan, et saaks teada, mis gateist minek on.

Karoliina

2 comments: