About Me

My photo
Saku, Estonia
Eesti mäesuusataja, juunioride koondises. 2010 aasta sügis olin elu parimas vormis ja tulevik näis paljulubavana, kuid siis tegin ühe vale otsuse, mille tulemusena oli paar õnnestumist, kuid enamjaolt ebaõnnestumised ja allakäik sai pihta. 2012 sügisel olin sunnitud tuurid maha võtma, sest olen ravimatu seljavigastusega kimpus. Iga päevaselt üritan rohkem koolile keskenduda, pead püsti hoida ja jätkata võitlemist. Loodan oma vigadest õppida ja ehk kunagi uuesti sportida. Never say never!

Friday, September 30, 2011

Vauts!

Hei!
 Võimas! Eilese päevaga kogunes blogile 200 vaatamis korda ja septembri jooksul on koguni üle 700 vaatamis korra. Seega oleks tore kui keegi komenteeriks ja avaldaks arvamust, mis blogis meeldib ja mis mitte ning millest tahaks rohkem kuulda/teada.
 Täna oli koolis mõnus lühike päev, 9st kooli ning ainult neli tundi. Söögi vahetunnil oli meil korvpalli turniir, mille me kaotasime muidugi aga moraalselt ja tiimi vaimuga olime võitjad meie! Peale kooli käisin Pellilt küsimas treeningkava järgmiseks nädalaks ja hohoh 4 korda jõusaali ja 2 korda 3h kõndi pluss veel ühel hommikul ennem kooli 1h jooksu. Loodetavasti areneb füüsiline vorm edasi järgmiseks laagriks ja ei ole seal enam nii raske.
 Täna jõusaalis tegin rohkem ülakehale jõudu. Käed tunduvad nüüd nii tugevad, haha. Aga tegelt on praegu pärast trenni küll selline tunne, et ei jaksa täna midagi rohkem teha. Ainult vedeleks diivanil, vaataks midagi head telekast ja puhkaks. Homme ootab ees veel kolme tunnine kepikõnd. Arvutasin, et kui ma teen selle trenni homme siis mul tuleb natuke üle 12 tundi treenimist see nädal. Ma arvan, et kuue trenni kohta on see päris okei. Hommikuste trennidega saaks muidugi 4,5 tundi juurde aga mul on kool nii, et jääb ära. Järgmise nädala tundide arv tuleb kindlasti suurem. Muide veel arvutasin Saas-Feest tagasi tulles, et 5 päevaga tegime me 20h trenni ja ühel päeval neist oli ainult üks trenn. Kui nii mõelda siis alles eelmine nädal olin seal ja juba pooleteist nädala pärast jälle tagasi. Vinge värk, peab ainult kontrolltööd ära tegema. Praegu on nii, et kõik viimased kuus päeva kui veel koolis olen, on iga päev üks töö ja vist kaks vähemalt ma loodan, et saan teha laagris, sest peale koolivaheaega ei ole küll enam aega neid teha.
 Aga nüüd sööma! Loodan, et keegi kirjutab kas või ainult paar rida! :)
Ja kumb on parem kas uus või vana disain blogil?
Karoliina

1 comment:

  1. Tere Karka,
    Head uut hooaega koos noorenenud kodukaga!
    Tore on siin Sinu tegemisi jälgida.
    Ära ainult seda pikka pausi jälle sisse lase. Kirjuta parem lühidamalt aga tihedamini.
    Jõudu,
    Tõnis sn PS. S-Fee`st olid kenad pildid!

    ReplyDelete