About Me

My photo
Saku, Estonia
Eesti mäesuusataja, juunioride koondises. 2010 aasta sügis olin elu parimas vormis ja tulevik näis paljulubavana, kuid siis tegin ühe vale otsuse, mille tulemusena oli paar õnnestumist, kuid enamjaolt ebaõnnestumised ja allakäik sai pihta. 2012 sügisel olin sunnitud tuurid maha võtma, sest olen ravimatu seljavigastusega kimpus. Iga päevaselt üritan rohkem koolile keskenduda, pead püsti hoida ja jätkata võitlemist. Loodan oma vigadest õppida ja ehk kunagi uuesti sportida. Never say never!

Tuesday, September 20, 2011

Päike paistab ja ilm on soe! ;)

Hei!
 Veel kaks viimast sõidupäeva mäel ja laager ongi selleks korraks läbi. Algus on olnud jubedalt raske ja sõit ei ole üldse paremaks läinud kuni tänaseni. Täna isegi üks treeneritest, Petteri, ütles et tänase päeva sõidud olid 10 korda paremad kui eelmisel päeval. Veel natuke rohkem järsul jõudu välis suusale ja sama suusaga sõita pikemalt pöörde lõpuni ja hakkab juba päris hästi tulema. Üleeile tegime vaba päeva või üleüldse poleks mäele saanud. Külas sadas vihma ja mäel lund ning oli päris kõva tuul. Oli mõnus vahelduseks puhata ja mõelda päeva jooksul muudest asjadest kui suusatamisest.
 Ma arvan, et kui ma lõpuks Kuusamosse jõuan, ei tee ma terve nädalavahetus mitte midagi. Kui aus olla siis laager on päris väsitav olnud. Kõikidel päevadel on olnud kaks trenni välja arvatud siis vaba päev kui oli üks trenn ja viimane päev kui on ära minek.
 Olen see laager isegi natuke õppimist teinud, mida ma tavaliselt kunagi ei tee, sest ei viitsi või pole aega. Eks ta üks paras ettevõtmine ole. Paar korda ennem kui sain need tehtud, võtsin raamatud lahti, vaatasin neid natuke aega, ei saanud midagi aru ja panin need uuesti kinni. Siin pole midagi imestada.
 Täna teeme õhtuses trennis natuke liikuvust, kõnnime slack-linel ja mängime rannavollet! Saab olema mõnus lõdvestav trenn.

 Karoliina

No comments:

Post a Comment