About Me

My photo
Saku, Estonia
Eesti mäesuusataja, juunioride koondises. 2010 aasta sügis olin elu parimas vormis ja tulevik näis paljulubavana, kuid siis tegin ühe vale otsuse, mille tulemusena oli paar õnnestumist, kuid enamjaolt ebaõnnestumised ja allakäik sai pihta. 2012 sügisel olin sunnitud tuurid maha võtma, sest olen ravimatu seljavigastusega kimpus. Iga päevaselt üritan rohkem koolile keskenduda, pead püsti hoida ja jätkata võitlemist. Loodan oma vigadest õppida ja ehk kunagi uuesti sportida. Never say never!

Saturday, September 10, 2011

Triatlon!

Hei!
 Eile nimelt juhtus nii, et meil pidi olema trenn 16.45 ja mõtlesin, et on aega ja käin vahepeal sõbrantsidega söömas. Jõuan koju tagasi ja vaatan, et kuhu Juho läinud on (üle koridori asuv poiss alpikoolist). Kontrollin siis veel igaksjuhuks üle, et kas meil oli ikka see kell trenn ja tuli välja, et oli pool tundi tagasi hakanud juba. Huuh oli siis raske öelda või? Veel küsisin talt ennem minekut, et mida me trennis teeme. Tagant järgi mõeldes oli vist paremgi, et sai vaba päev võetud.
 Aga vot täna tegime triatloni. Kokku kestis koos vahetustega u 2h 20min. Ei see olnud mitte lähelegi päris triatlonile aga ikkagist mõnus trenn oli. Sõitsime alguses rattaga 1h, u 22km. Siis läksime jooksime u 3 või 4 km, natuke alla 30 min ja veel lõpuks ujusime 30min. Läks päris palju kaloreid, kuskil 1200 ringis. Seega peaks sööma. Imestan, et ma ei olnud üldse väsinud peale seda. Alles kuskil kella kolme aeg tuli suur uni peale.
 Ma võin enda üle uhke olla, tegin juba täna enamus kodutöödest ära. Homme peab veel natuke vaatama mata kontrolltööks. Ma ei taha mõelda ka milline kuhi koduseidtöid ootab mind Šveitsis ees.
 Hiljem käis Sini meil ja vaatasime ''No String Attached'' filmi, oli päris naljakas.


 Ma olen see nädal üsna kobakäpp olnud. Näiteks üks õhtu võtsin külmkapist jogurtit ja lendas põrandale laiali, siis järgmine kord võtsin või karbi ja see kukkus põrandale katki. Nüüd täna kõigepealt unustasin trikoo ujulasse ja kui hakkasin lõunat sööma panin morsi klaasi diivani käetoele, läksin sellest mööda ja just mõtlesin, et mis oleks kui see ümber kukkuks ja nii just läkski. :D

Karoliina

P.S. Tuli just meelde, et pean mingi aeg ära täitma uuesti ankeedi ja valima pildi selle aasta ''Portilta Portille'' ajakirja! :)

No comments:

Post a Comment