About Me

My photo
Saku, Estonia
Eesti mäesuusataja, juunioride koondises. 2010 aasta sügis olin elu parimas vormis ja tulevik näis paljulubavana, kuid siis tegin ühe vale otsuse, mille tulemusena oli paar õnnestumist, kuid enamjaolt ebaõnnestumised ja allakäik sai pihta. 2012 sügisel olin sunnitud tuurid maha võtma, sest olen ravimatu seljavigastusega kimpus. Iga päevaselt üritan rohkem koolile keskenduda, pead püsti hoida ja jätkata võitlemist. Loodan oma vigadest õppida ja ehk kunagi uuesti sportida. Never say never!

Thursday, September 29, 2011

Raske algus!

Hei!
 Tulnud jälle pikem paus sisse. Olen üritanud saada kooliga kõik asjad joonde. Esimesed päevad nädalast läks küll kõik jutt ühest kõrvast sisse ja teisest välja aga eile võtsin ennast kätte ja tegin koduseid töid kaks tundi ja täna koolis kuulasin nii hästi kui suutsin. Veel 7 päeva kooli ennem sügis koolivaheaega ja mul on vaja ära teha vähemalt 5 kontrolltööd kui mitte rohkem. Loodan, et saan mõne laagris teha, sest muidu läheb väga kiireks. Eile meil oli koolis taas ''taksvärkki päivä'' ehk pidi tegema tööd, palgaks 5€, mis viiakse kooli. Mina teen töö ära nädalavahetusel, lähen jälle riisuma lehti.
 Nädal algas siis sellega, et esimene trenn oli kiirus, mida ma tegin viimane kord äkki juuli kuus. Oli üsna raske ja arvan, et arenemis ruumi on küllaga. Järgmisel päeval oli õlad ja reie lihase üla osad kanged ja valusad. Teisipäeval tegime jalgadele trenni jõusaalis. Praegu teen 60kg võimalikult palju kordusi, et saaks jalgadesse jõudu ja füüsilist vormi paremaks. Juba trennis oli tunda kuidas piimhapped kogunesid ja see ei olnud hea enne. Eile hommikul voodist oli jube raske tõusta. Jalad olid nii valusad nagu nad vist kunagi pole olnud. Iga samm, mille ma astun, on väga piinarikas. Magasin normaalsest natuke kauem, ärkasin kella 9 aeg. Lootsin, et saan minna ennem õhtust trenni trossile kõndima aga kahjuks jäi ära, sest IT-mees üritas mu arvutit parandada Eestist, mis lõpuks õnnestus vaid poolikult. Endiselt ükski USB-auk ei tööta ja vaikselt hakkab juba närvidele käima. Vähemalt arvuti ei ole enam aeglane ja uimane. Kui lõpuks kodust minema sain, käisin Triinuga mu klassipiltide järel ja natuke šhoppamas. Endale ma ei leidnud mitte midagi, Kuusamo värk. Läksime poodidest otse trenni. Lootsime, et saame pooltundi ennem trenni algust kõndida trossil aga kus sa sellega! Me ei saanud trossi pandud püsti. Kui lõpuks saime, oli kell juba nii palju, et oli ainult 15 minutit aega. Noh vähemalt sai nii paljugi kõnnitud. Plaanin minna homme või nädalavahetusel uuesti. Trennis tegime liikuvus harjutusi. Üks kõige lahedamaid trenne, mis meil olnud on. Pidi kõiksugu harjutusi tegema koos paarilisega. Kättekõverusi nii, et paariline on su peal, hüppama üksteisele selga ja tegema keha ümber ringi, paariline turjal põlvili ja püsti jne. Kõige vingem oli paari-kukerpallid. Pole elusees midagi nii vinget näinud ja väge äge oli seda teha. Poisid proovisid teha kolmekesi ja õnnestus. Peale trenni käisime poes. Ostsin oma esimese taastava proteiini joogi elus. Peale joomist on mõnus tunne ja kohe ei ole enam sellist väsitavat tunnet nagu alati trenni järel. Tundub, et aitab, missest et olen alles kaks päeva kasutanud. Tunda on kuidas jõud tuleb kiiresti tagasi. Loodan, et pikemas perspektiivis on ka sellest kasu.
 Täna koolis oli suht kiire päev, sain kõigest nii hästi aru, sest olin teinud kodused tööd korralikult. Mõnus on matas kui ise saan aru ja teised ainult nurisevad, et ei oska ja kuidas see käib. Bioloogias vaatasime täna põhja-põdra siseelundeid. Väga cool oli. Õpetaja puhus kopsud ka täis ja mul pidi karp lahti jäämä. Ei muud kui vinge. Nii äge oleks olla kirurg. Tund oli nii tore, et unustasin õpiku, vihiku ja pinali klassi ja märkasin alles kodus, et need on jäänud kooli. Kokanduse tunnis tegime kakaokooki. Jube magus oli ja seda tuli nii palju, et ma ei jaksanud süüa midagi ennem trenni. Tegin täna spinning-trenni. Ei muud kui hea vaheldus ja loodan, et homseks jalad ei ole enam nii valusad.
 Nüüd aga lõpetan, peab käima pesemas ja sööma. Jube nälg on!
Karoliina

P.S. Tuli meelde, et sain täna suusaliidult intervjuu küsimused. Tulemas on mingi artikkel... :)

No comments:

Post a Comment