About Me

My photo
Saku, Estonia
Eesti mäesuusataja, juunioride koondises. 2010 aasta sügis olin elu parimas vormis ja tulevik näis paljulubavana, kuid siis tegin ühe vale otsuse, mille tulemusena oli paar õnnestumist, kuid enamjaolt ebaõnnestumised ja allakäik sai pihta. 2012 sügisel olin sunnitud tuurid maha võtma, sest olen ravimatu seljavigastusega kimpus. Iga päevaselt üritan rohkem koolile keskenduda, pead püsti hoida ja jätkata võitlemist. Loodan oma vigadest õppida ja ehk kunagi uuesti sportida. Never say never!

Saturday, September 24, 2011

What? Is it raining? Oh really?

Hei!
Tagasi kõledas ja külmas Kuusamos. Eile hommikul kella kolme nelja vahel jõudsime ja arvake mida, sadas vihma nagu minnes.Nagu ise arvate võite ei ole just tore tulla Kesk-Euroopast, kus on +20 kraadi või rohkem, siia külma Kuusamosse. Magasin eile pool päeva, olin jube väsinud. Ei jaksanud mitte midagi eile teha, olin kogu päeva teki all diivanil ja magasin ning vaatasin telekat. Vahepeal käisin korra poes ja samal ajal kui sinna läksin mõtlesin, et mida ma õieti teen siin Kuusamos, siin ju pole midagi teha. Anyway täna juba rohkem harjunud, et olen tagasi siin. Toad on meil ühikas jube külmad. Võiks juba õues miinus kraadid tulla, alles siis läheks radikad soojaks. 
 Šveitsis läks kokkuvõtes hästi. Lõpuks tuli juba sõit paremini välja ja füüsiline vorm ka paranes. Ei olnud enam nii raske teha trenni. Ennem teist laagrit, et sõidud paremini läheks, pean parandama kestvust ja tegema palju tasakaalu ehk siis kõndima trossil. Täna sai juba käidud pikal kõnnil. Käisime 2h Karhunkierroksel.
 Homme saab veel puhata ja terve päev õppida ja siis juba kooli.:)

Karoliina

No comments:

Post a Comment