About Me

My photo
Saku, Estonia
Eesti mäesuusataja, juunioride koondises. 2010 aasta sügis olin elu parimas vormis ja tulevik näis paljulubavana, kuid siis tegin ühe vale otsuse, mille tulemusena oli paar õnnestumist, kuid enamjaolt ebaõnnestumised ja allakäik sai pihta. 2012 sügisel olin sunnitud tuurid maha võtma, sest olen ravimatu seljavigastusega kimpus. Iga päevaselt üritan rohkem koolile keskenduda, pead püsti hoida ja jätkata võitlemist. Loodan oma vigadest õppida ja ehk kunagi uuesti sportida. Never say never!

Sunday, September 11, 2011

'' Yes I'd come for you, no one but you...'' - Nickelback

Hei!
 Tänane päev möödus kodus olles ja natuke tegutsedes. Ärkasin hommikul juba ennem kella üheksat, mis on ikka tõsiselt vara nädalavahetuse kohta. Ju olen juba harjunud hommikuti varem tõusma. Igatahes sõin rahulikult hommikust, vaatasin telekat ja lugesin natuke raamatut. Pühendasin paar tundi ainult iseendale ja pakisin enam-vähem kõik asjad ära Šveitsi minekuks. Ma tõesti loodan, et mu kott pole liiga raske, oma arust ma ei saaks ka kotist vist midagi vähemaks võtta. Ma olen üsna kindel, et midagi jääb ikka maha nagu alati. Peale koti pakkimist üritasin välja printida lennupileteid, mis osutus võimatuks, sest arvuti paneb taas näkku ja ei loe enam ühtegi USB-auku. Vähemalt nüüd lülitab ennast korralikult välja, aga ikkagist. Vahest ajab suht närvi, ei saa ipodi ka korralikult laadida ega ühendada kõvaketast taha, mille peal just pildid ja kõik muu selline. No üritasin siis natuke parandada värki ja otsida netist infot selle kohta, leidsin midagi nagu, mis võiks olla lahendus aga ikkagist ebaõnnestusin. Kui olin tund aega vähemalt mässanud juba sellega, otsustasin et nüüd aitab. Lugesin veel natuke raamatut ja käisin poes. (Pühapäeviti siin poed ainult kella 12-st 18-ni lahti.) Ostsin siis natuke sööki Šveitsi kaasa ja päevituskreemi, seal on praegu u 25 kraadi sooja. Suht vinge minna niimoodi suusatama. Okei tegelikult mäe peal ei ole nii soe aga ikkagist. Peale poest tagasi tulekut oli kõht väga tühi, tegin süüa ja üritasin veel natuke mata tööks õppida. Ma loodan, et ma ikka oskan seda.
 MTV-st on nüüd hakanud uus sari Awkward, peaks mainima, et päris hea sari on.

Vist praegu pole muust kirjutada. Homme veel viimane koolipäev enne minekut ja peab otsustama kas teha homme teistega koos raske trenn või minna üksi kõnnile vms. Eks vaatab kuidas tuju on. ;)

''Tänase päeva 'feelingu' lugu!''

Karoliina

No comments:

Post a Comment