About Me

My photo
Saku, Estonia
Eesti mäesuusataja, juunioride koondises. 2010 aasta sügis olin elu parimas vormis ja tulevik näis paljulubavana, kuid siis tegin ühe vale otsuse, mille tulemusena oli paar õnnestumist, kuid enamjaolt ebaõnnestumised ja allakäik sai pihta. 2012 sügisel olin sunnitud tuurid maha võtma, sest olen ravimatu seljavigastusega kimpus. Iga päevaselt üritan rohkem koolile keskenduda, pead püsti hoida ja jätkata võitlemist. Loodan oma vigadest õppida ja ehk kunagi uuesti sportida. Never say never!

Thursday, January 5, 2012

Oleks vist pidanud jõuluvanalt paluma kosmodiski!

Hei!
 Olen üsna masendunud praegu. Just nüüd kui selg jäi haigeks, tahaks hullult sõita mäes. Sõit on hakanud ka järjest paremini minema. Täna sain hommikul ainult kolm raja sõitu teha, juba ennem trenni oli selg valus, kuid siiski tahtsin vähemalt mõned sõidud teha ja loodsin, et kui teen hommikul mõned sõidud, siis jõuan veel õhtu poole ka uusi suuski proovida. Ütlesin Pellile, et mul selg valutab ja halb on sõita. Ta saatis mind jõusaali rattaga sõitma. Ennem teist trenni oli selg ikka nii valus, et otsustasin trenni vahele jättä. Lõunaaeg valutas pea päris palju ja läks korraga süda ka pahaks. Ma ei imestaks kui see on siinsest söögist, sest see näeb sada aastat vana välja ja pole üldse hea. Kõik muu hotelli juures on super, aga söök jätab soovida. Ma üldse ei tea kust Suomu sai nii palju raha, et teha nii vinge uus osa hotellile. Siin on jõusaal, kus masinad on kõik tutt-uued ja pooled neist suurte 10 tolliste ekraanidega, kus isegi võimalus telekat vaadata ja saab iPodi ühendada. Siis neil on siin veel spa, kus suur mullivann ning suur bassein. Suured saunad ja veel massaazi ruumid. Kõik mööblid on ka kõige viimased disainid. Neil on isegi siin väga kallis lift majas. Klaas ustega ja puha. Pole veel neid uusi tubasid näinud, aga need ka arvatavasti super vinged. Oleks võinud ju siis selle raha eest panustada natuke mäe pealsetele tuledele. Aga veel vana asja juurde tagasi. No pea on valutanud suht kogu päeva ja kui korra kraadisin näitas väikest palavikku ka. Peale õhtu sööki tegin suusad ära. Panin neljale paarile määrded alla, nüüd on mõlematel uutel suuskadel ka klambrid peal ja kolm kihti määret põhjas. Kui suusaruumist tagasi tulin, siis vaatas mu selja üle Pelli naine, kes on füsioterapeut. Ta ütles, et mul on selja keskosas selgroo juurest paistes, eriti veel paremas pooles ning mõlemas pooles lihases on kramp sees. Tõenäoliselt sellest kukkumisest. Veel ta komenteeris mu alaselja kumerust, et tänu sellele saab selg rohkem koormust. Ravist praegu nii palju, et pean seljal külma peal hoidma ja võtma kolm korda päevas valuvaigistit ning homme õhtul vaatab uuesti kas on paremaks ka läinud. Trenni ta ei soovitanud teha. Loodab, et läheb nüüd paremaks ja et ikkagist saan veel siin olles uued suusad ka ära proovida.
-Karoliina

No comments:

Post a Comment