About Me

My photo
Saku, Estonia
Eesti mäesuusataja, juunioride koondises. 2010 aasta sügis olin elu parimas vormis ja tulevik näis paljulubavana, kuid siis tegin ühe vale otsuse, mille tulemusena oli paar õnnestumist, kuid enamjaolt ebaõnnestumised ja allakäik sai pihta. 2012 sügisel olin sunnitud tuurid maha võtma, sest olen ravimatu seljavigastusega kimpus. Iga päevaselt üritan rohkem koolile keskenduda, pead püsti hoida ja jätkata võitlemist. Loodan oma vigadest õppida ja ehk kunagi uuesti sportida. Never say never!

Wednesday, January 4, 2012

Hei!
 Tänane hommik möödus kiirusega. Sõitsime super-ged. Pind oli üsna halb ja alguses oli jube sõita uute suuskadega, sest ei usaldanud veel neid. Tuleb välja, et siiski esimene sõit oli mul kõige kiirem. Iga sõiduga läks sõit paremaks. Peab koguaeg veel rohkem usaldama välisjalga ja sõitma veel otsemat liini. Peale trenni magasin. Hommikust saati valutas selg, nüüd see valutab selja keskelt, enam-vähem sealt kust roided ära lõppevad. Mõlemas pooles on, kui katsun, valu. Proovisin teha teises trennis vabasõittu, aga oli nii valus, et läksin ära. Käisin jõusaalis rattaga sõitmas 30min ja tegin veel seljaharjutusi. Ma ei tea kas need on just õiged harjutused, sest mul läks selg nendest veel valusamaks ja need ju rohkem alaseljale. Igatahes homme sõidame 2x suurslaalomit ja vaatan kuidas selg on ja proovin mitte üle pingutada.
-Karoliina

1 comment: