About Me

My photo
Saku, Estonia
Eesti mäesuusataja, juunioride koondises. 2010 aasta sügis olin elu parimas vormis ja tulevik näis paljulubavana, kuid siis tegin ühe vale otsuse, mille tulemusena oli paar õnnestumist, kuid enamjaolt ebaõnnestumised ja allakäik sai pihta. 2012 sügisel olin sunnitud tuurid maha võtma, sest olen ravimatu seljavigastusega kimpus. Iga päevaselt üritan rohkem koolile keskenduda, pead püsti hoida ja jätkata võitlemist. Loodan oma vigadest õppida ja ehk kunagi uuesti sportida. Never say never!

Saturday, January 7, 2012

Moottorimaja

Hei!
 Olen nüüd omadega Oulu lähedal Kempel rekkajuhtide ''villas'' veetmas ööd ja homme minemas lennukiga koju, Eestisse. Selg on endiselt sama, paistetust oli enam-vähem sama palju, ainult katsudes oli pehmem lihas. Õlgadesse on tulnud pinget juurde sellepärast, et hoian vist alateadlikult koguaeg selga mingis teatus asendis. Eile hilja õhtul sai veel paikka pandud, et vot nüüd on minek koju ja arsti juurde. Lähen seekord siis infektsionisti juurde ja peab lootma, et sealt saab midagi targemat teada, sest siiamaani on absoluutselt kõik vereanalüüsid korras olnud, aga haigestumised jätkuvad.
 Sain päeval Pelli naise autoga Kuusamosse. Kuusamos oli mul paar tundi aega ja sain isegi ühikas ära käidud, koti veel ei viitsinud lahti pakkida. Otsisin netist endale ööbimist, sest muidu oleksin pidanud 16h veetma Oulu lennujaamas ja mis pannakse öösel ka 2,5h kinni. Kõik hotellid olid 80-100 e ja üle, aga siis lõpuks leidisin selle paiga, kus öö maksab 25 e. Kuusamost Oulusse bussisõit sujus kenasti. Vaatasin arvutist Alvini ja koopaoravate 2. osa. Päris head nees kaks esimest. Kui jõuab, siis ehk võiks kinno kolmandatki vaatama minna. Oulus buissist välja tulles oli mul nii võõras tunne ja olin omadega metsas. Uurisin tükk aega kaarti ega saanud aru kummale poole ma minema peaks. Algul läksin ühele poole, aga märkasin, et midagi on mäda ning läksin kaardi juurde tagasi. Siis natukese kaardi uurimise järel läksin teisele poole ja õnneks leidsingi selle bussipeatuse üles. Bussipeatuses olles tuli sinna üks tüdruk ühe naise käest küsima, et kummalt poolt teed läheb Kempele poole buss, millega minagi läksin ning lõpuks selgus, et teiselt poolt teed. Ma poleks ilmselt ikka veel kohal kui see tüdruk poleks küsima tulnud. Bussis aitas ta ka mind ja ütles õige peatuse, kust peab maha minema. Siin see bussitransport on ikka väga imelik ja kui sa tõesti oled kuskilt mujalt pärit, siis on väga suur võimalus, et sõidad oma peatusest lihtsalt mööda.
 Homme hommikul saan 4 eur eest süüa kell 8.30 ning kella 10 aeg lähen uuesti nende bussidega seiklema. Õnneks nüüd tean täpselt, kust peatusest pean maha minema. Selle võrra kergem.
 - Karoliina

No comments:

Post a Comment