About Me

My photo
Saku, Estonia
Eesti mäesuusataja, juunioride koondises. 2010 aasta sügis olin elu parimas vormis ja tulevik näis paljulubavana, kuid siis tegin ühe vale otsuse, mille tulemusena oli paar õnnestumist, kuid enamjaolt ebaõnnestumised ja allakäik sai pihta. 2012 sügisel olin sunnitud tuurid maha võtma, sest olen ravimatu seljavigastusega kimpus. Iga päevaselt üritan rohkem koolile keskenduda, pead püsti hoida ja jätkata võitlemist. Loodan oma vigadest õppida ja ehk kunagi uuesti sportida. Never say never!

Wednesday, November 3, 2010

Nonii, lõpuks sai ka esimene korralik mäe päev tehtud!! Mis siis, et nii hilja, vähemasti tehtud! ;)

Tjena! :D

Nüüd just algust teinud hooaja ja tõsise ning kiire ajaga, on tunne hea ja toob ikka ja jälle naeratuse näole.
Ainult magada sooviks rohkem, täna hommikul oli üles tõusmisega tükk tööd. Aga mis seal parata kui und õhtul ei tule, ma ei tea kas viga on minus või milles aga lihtsalt viimasel ajal on siin Kuusamos mulle see vastu hakanud käima. :( Päris tegus päev oli, hommikul jälle lumi maas aga lõunaks tuli sula ja edasi on olnud selline rõske, märg ja vastik, sajab õrna vihma. Kõik asjad pärast mäge olid ligu märjad. Huuh, nohu on ja täna oli pool päeva kurk ka valus. Ma loodan, et see pole mingi halb enne!! Kohe, kohe hakkavad ka laagrid pihta ja koolis saab terve veerandi jooksul ainult käpu täis päevi käia, tundub hirmus..
Jube, jube kui meil hakkavadki nüüd mäe trennid olema õhtuti siis ei jõua küll midagi teha, mäelt koju, ruttu sööma, pesema ja suuski tegema kui jõuab. Õppimiseks küll aega ei jää:D Aga õnneks neid pole kunagi palju. ;)


Trenn: 2. päev lumel. Ruka SL vaba, u 2h ( 16.20-18.20)
13 laskumist, 2 neist ühe suusaga.

( Tänase päeva eesmärk oli lihtsalt tunnetus tagasi saada, mis minu meelest tuli päris enam-vähem. Ma imestan, et see üks päev, kus ma mäel käisin uusi saapaid proovimas aitas. Polnud eriti võõras tunne jälle mäel olla. Mägi oli suhteliselt halvas korras, sula ja palju vaalusi. Nõlva kahes ääres oli rajad, kus lätlased ja venelased siblisid. Esimese ringi järel oli küll nii, et issand mu jalad on nii läbi. Jalad peavad jälle harjuma selle tegevusega. Homme ilmselt on juba okei. Teisel sõidul läks mul parem jalg veits kramppi, mis polnud just tore ja kõikide sõitude ajal oli paremal pool alaseljas valu. Pelli ja Härks rääkisid vaid seda, et sõidan nii palju kui saan, et tunnet jälle kätte saada ja muidu tundub sõit OK ning rohkem hakkab vaatama nädalalõpus. Üks asi mida Härks rõhutas oli see, et käed olid väheke laiali ja polnud sisse poole keeratud ja seljas polnud küüru. Parandasin asja ära ja sõit tundus kohe palju lihtsam, ainult peab veel seda rohkem sisse harjutama. Ühe suusaga oli küll päris, päris hull sõitta. Vasaku jalaga on tõsiselt raske, ja lisaks sellele jäi üks kant koguaeg millegi pärast lumme kinni kui tahtsin pööret teha. Üldiselt olen rahul, tahaks sõidu pilti ainult näha.)

Homme tuleb meil hiljem trenn, minek on 16.30 ja ainult tüdrukud. Veel selle nädala viimane koolipäev homme. Reedel hommikul kohe juba 6.30 on väljasõit Rukale. Oi kuidas ma tahaks sellist tunniplaani nagu suurematel, kes siit trennist gümnaasiumis on. Neil on AINULT max 2-3 tundi päevas ja mõni veerand üldse nii, et mingi päev vaba. Aga noh gümnaasium selle eest kestab 4 aastat siis. Homme, homme saan lõpuks vist saapaid lõigata. Loodan, et aitab ja need tuleb ruttu sisse sõitta. Kujutan ette juba reedest trenni, jalad põrgu piinas..

Veel natuke õppida ja kell ongi juba nii palju, et peab juba magama minema. Jube. Loodan, et täna saan juba paremini magada. Seda oleks hädasti vaja...

Igal juhul,
Vi ses!!

Karka

No comments:

Post a Comment