About Me

My photo
Saku, Estonia
Eesti mäesuusataja, juunioride koondises. 2010 aasta sügis olin elu parimas vormis ja tulevik näis paljulubavana, kuid siis tegin ühe vale otsuse, mille tulemusena oli paar õnnestumist, kuid enamjaolt ebaõnnestumised ja allakäik sai pihta. 2012 sügisel olin sunnitud tuurid maha võtma, sest olen ravimatu seljavigastusega kimpus. Iga päevaselt üritan rohkem koolile keskenduda, pead püsti hoida ja jätkata võitlemist. Loodan oma vigadest õppida ja ehk kunagi uuesti sportida. Never say never!

Saturday, November 6, 2010

No kidding, right!

Iltaa,
olingi pms kogupäeva kodus. Jee, kus ma ikka komberdan karkudega ringi. Vaatasin Charlie ja šohkolaadi vabrikut, Johnny Depp näeb seal tõsiselt noor välja. :D Õhtu poole käsin Triinuga kaasas trennis. Vahtisime Nilsiga trenni, kõrvalt vaadata ei ole põnev kui ise teha ei saa. Ja mainiks ära, et päris palav oli. Kogu see tatsamine treppidest üles-alla on kurnav. Jajah, sain täna teada, et pole võimalik panna pükse jalga ühe jala peal seistes kui teisele toetada ei saa, no kidding. :D Tegin pannkooke täna maitsestamata jogurtiga, eks see paras katsetus oli aga ega midagi hullu polnud. Täna oli esimene Klassi sarja osa ka, üsna huumorikas minu arust, sellised naljad, hahha. Vaatasin ennem oma jalga, lausa poole jalani välja on kõik paistes, ehk kuni põlveni välja. Näeb väga kahtlane, vb peame Oulusse minema magnetisse. Aah see võiks juba terve olla.
Gaash, peaks juba magama sättima, väsinud...
Kuulmiseni,
Karoliina

No comments:

Post a Comment