About Me

My photo
Saku, Estonia
Eesti mäesuusataja, juunioride koondises. 2010 aasta sügis olin elu parimas vormis ja tulevik näis paljulubavana, kuid siis tegin ühe vale otsuse, mille tulemusena oli paar õnnestumist, kuid enamjaolt ebaõnnestumised ja allakäik sai pihta. 2012 sügisel olin sunnitud tuurid maha võtma, sest olen ravimatu seljavigastusega kimpus. Iga päevaselt üritan rohkem koolile keskenduda, pead püsti hoida ja jätkata võitlemist. Loodan oma vigadest õppida ja ehk kunagi uuesti sportida. Never say never!

Wednesday, November 17, 2010

Jess..esimene trenn pärast kukkumist! Tehtud!!!

Õhtust veelkord!:D
Kaire helistas  ja küsis kas ma viitsiksin temaga kaasa minna liikuntahalli. Mõtlesin, et ah täna ma küll veel ei viitsi, et las jalg puhkab veel. Läks viis minutid mööda ja mul jäi see nii kripeldama, nii et helistasin ja ütlesin ikkagist, et ta mind peale võtaks.
Mul on tõsiselt hea meel, et käidud sai. Nii mõnus oli jälle trennis olla. ;)

Trenn: Jõusaal + harjutused hüppeliigesele ca 1h15min
soojendus rattaga 5 min + võimlemine soojaks
3x15 tavalised kõhukad, istesse tõusud
3x15 seljasirutaja
3x15 rinnaltsurumine 20kg
3x12 hantlitega käed külgedelt üles 5kg
3x1min seina najal istumine
3x24 asendis kangiga kõrvale, ette, kõrvale, puusad ei liigu 8kg
3x24 istes jalad üleval ja palliga külgedele vedu
3x20 kõhul vastas jalg ja käsi üles tõste
3x15 selili jalad üleval palliga jalgade puudutamine
1x kompleks kõhule, 4 erinevat harjutus kõiki 25 korda
+ venitused, kõik lihasgruppid

(Posupalli peal tegin harjutusi jalale, ikka selle vasaku jala tasakaal on nii pekkis. Hüppeliiges nii nõrk. Täitsa naljakas kohe. Väriseb all kui ühe jala peal seista tasakaalulaual. Tegin selle peal u 10-15 min. Kükke, ühe jala peal jne. Kõhulihased läksid üsna lihtsalt, samamoodi ka selg. Tundub, et neile lihastele pole halvasti mõjunud pooleteist nädalane paus. Kätega oli vähe raskem, need on nõrgemaks veits jäänud. Aga mulle natuke tundub, et ültse pärast seda kui ma augustis siia tulin on jäänudki käed veits nõrgemaks, Meil algul olid kavad rohkem jalgadele. Pärast istumisi olid jalad veits väsinud aga ei midagi hullu. Kõik muu oli ok. Üsna mõnus tunne. Nüüd oleks superluks kui ka veel massaaz oleks, aga peab ilma selleta läbi ajama.)

Homme lähme viime Kairega siis kargud ära ja toome mulle koju ka selle posupalli, et saaks lisaks sellele rull all ja laud peal tasakaalulaulae veel harjutusi teha. Jess Triin jõuab täna õhtuks Levilt tagasi. Laager lõppes neil päev varem. Homme tal lebo, siis trenn ja nädalavahetusel juba võistlused. Üsna karm. Aga ikkagist parem kui kodus istuda.

Ööd,
Karoliina

No comments:

Post a Comment