About Me

My photo
Saku, Estonia
Eesti mäesuusataja, juunioride koondises. 2010 aasta sügis olin elu parimas vormis ja tulevik näis paljulubavana, kuid siis tegin ühe vale otsuse, mille tulemusena oli paar õnnestumist, kuid enamjaolt ebaõnnestumised ja allakäik sai pihta. 2012 sügisel olin sunnitud tuurid maha võtma, sest olen ravimatu seljavigastusega kimpus. Iga päevaselt üritan rohkem koolile keskenduda, pead püsti hoida ja jätkata võitlemist. Loodan oma vigadest õppida ja ehk kunagi uuesti sportida. Never say never!

Thursday, November 11, 2010

Kasutu!!

Tervist,

aah kui nõme on tunda ennast kasutuna ja peaaegu, et võimetu midagi tegema. Tahaks juba trenni, mäele, joosta, hüppata! Ükskõik mida ainult, et ei peaks lonkama ega seda valu enam tundma. Nagu ka videos ütlen, siis täna koolis ei käinud ja ka homme ei lähe. Kaks põhjust: 1) mul on räige nohu ja 2) Nils läks ära Levile ja ma ei saa kuidagi kooli ja rattaga sõites hakkab jalg valutama. Tõesti loodan, et see saab kiiresti terveks. Proovin siis täna teha ka tasakaalu laual harjutusi. Ainuke kasu minust täna olnud on see, et küsisin talomehelt münte, tegin köögi korda ja tegin Triinule süüa. Aga mis kahjuks ei õnnestunud, sest panin kogematta sisse halvaks läinud juustu. Damn, pooled asjad külmikus halvaks läinud. Toitusime terve kahe nädala jooksul ainult hakklihast, kastmest ja makaronidest ja vahest mingitest juurikatest. Saatsin Triinu paari asja järgi ka poodi. Ma ei tea kuidas ma mitte igavuse kätte ära ei sure nüüd siin nädalavahetusel. Aga üks pluss pool on sellel, et jalg tuksis. Kui mul ennem oligi mingi üleväsimusest ülesaamise periood siis nüüdseks peaks küll see kaduma olema. Pole nädal juba trenni teha saanud. Muutun meeleheitlikuks. Pean vastu pidama. Trennis muidu tundub, et hull tamp on peal. Täna läks siis Jensil pöial tuksi, hakkab vaikselt tunduma, et see on ennast ära lõhkumise kool, mitte suusakool. Aga mis seal ikka. Ei saa ju midagi põnevat toimuda kui istud terve päev kodus.


 
Enjoy!
K


P.S. Tegin nüüd esimese katse tasakaalu laual, jalg hakkab üsnagi valutama sealt kohapealt, kus side katki on. Hüppeliigese koha pealt eriti jalga ette kõverdada ei saa. Miks pidi see juhtuma? Kokkuvõtteks, valus on!! Jalg valutab nüüd selle järel!
P.S.S. Pekki ma ei saa siia videot üles laadida:S Youtube link siis siin: http://www.youtube.com/watch?v=agmF9Mo9UdU

No comments:

Post a Comment