About Me

My photo
Saku, Estonia
Eesti mäesuusataja, juunioride koondises. 2010 aasta sügis olin elu parimas vormis ja tulevik näis paljulubavana, kuid siis tegin ühe vale otsuse, mille tulemusena oli paar õnnestumist, kuid enamjaolt ebaõnnestumised ja allakäik sai pihta. 2012 sügisel olin sunnitud tuurid maha võtma, sest olen ravimatu seljavigastusega kimpus. Iga päevaselt üritan rohkem koolile keskenduda, pead püsti hoida ja jätkata võitlemist. Loodan oma vigadest õppida ja ehk kunagi uuesti sportida. Never say never!

Sunday, November 7, 2010

Hahha säh karkudele! Juba kõnnin!! Niisama ei lepi.;)

Moi,
huuh õnnelik enda üle. Äkki saan juba varsti trenni, kes teab. Kaire käis täna meil ja ütles, et ta on selliseid jalgu nagu mul sadu näinud ja palju hullemaid. See on lihtsalt ära väänatud ja mida kiiremini kõndima hakkad, seda kiiremini paraneb. Ma juba saan peaaegu kõndida ilma keppideta. Ja muide täna tunnen palju-palju paremini. Hommikul veel valutas, enam mitte. Kaire ütleb, et pole tarvis arsti juurde minna, paari päeva pärast kepsutan juba niisama ringi. Eks ta nii ilmselt ole.



Pilt õues peaaegu selline. Võte Kuusamo rahvuspargist. Netist leitud!

Päev läks üksluiselt. Aga õnneks nüüd on palju lund ja õues -8 kraadi ja lund sajab. Puud on juba ilusad valged. Love it!! Täna õppisin ka natuke ise estat ja inkat. Jube tüütu on ise õppida, aga mis mul muud üle jääb. Ma muide avastasin, et mul ei ole enam vasaku ehk haige jala reie lihas nii nagu tugev või suur ja kõva nagu teise jala oma. Aga ehk muutub nii pea jälle tagasi kui saan korralikult jälle trenni. Loodame.
Btw Inception Leonardo Dicaprio-ga on super äge ja hea film. ;) Mõnus oli seda vaadata. Homme lähen palaverile, mis on sportlastele ja kus räägitakse võistlustest, mis tulevad ja laagritest.
Aga muud ei midagi, magama varsti ja homme kooli. Saab olema päris raske. Mul homme selline tunniplaan, kus mitu korda vaja kõndida ühest majast teise. Elan üle.

Homseni,
Karka

No comments:

Post a Comment