About Me

My photo
Saku, Estonia
Eesti mäesuusataja, juunioride koondises. 2010 aasta sügis olin elu parimas vormis ja tulevik näis paljulubavana, kuid siis tegin ühe vale otsuse, mille tulemusena oli paar õnnestumist, kuid enamjaolt ebaõnnestumised ja allakäik sai pihta. 2012 sügisel olin sunnitud tuurid maha võtma, sest olen ravimatu seljavigastusega kimpus. Iga päevaselt üritan rohkem koolile keskenduda, pead püsti hoida ja jätkata võitlemist. Loodan oma vigadest õppida ja ehk kunagi uuesti sportida. Never say never!

Monday, November 8, 2010

Hah, invalid!

Tervitused,
koolis käidud, heh:D Kõik sai täna mulle ette taha ära tehtud. Milline luksus. :D Ärgata ei viitsinud täna eriti, väsinud, sest järjekordselt ei tulnud öösel und. Hommikul andis jalg veits tunda ja võtsin kohe valuvaigistit. Koolis kõik küsisid, mis juhtus ja kuidas juhtus jne. Nii harjumatu kuidas siin inimesed siin hoolivad üksteisest. Viienda tunni ajal oli meil kontsert rumeenlaste poolt kultuurihoones. Teadagi, et ei saanud kõndida sinna. Sellepärast sain klassijuhataja autoga, mis siin on muide jumala tavaline. Mul oli täna taaskasutustund, kus tegime paberit. :D

Tänasel palaveril rääkisime nädalakavast, laagrist mis tuleb ja vist polnudki palju muud. Suht palju sai jälle naerda. Hehh. Viimaseks asjaks vaatasime ajastuse ja asendi kohta pöördes ja kuidas see toimib, mis on TÄHTIS!!! Treener käskis mul arvutada kcal hulga, mis juurde tuli ja ära kulutasin. Kui ma täna pms midagi ei teinud ja mu kaotus oli u 1800kcal, siis ära sõin ma ainult ca 1600kcal. Ühesõnaga jäin miinustesse. Ma muidugi ei ole täiesti kindel kas see õige on, aga ehk on. Saime ka täna lõpuks nö pommari koristatud. Issand, ma ei tea kuidas ma siin 4-5 päeva üksi hakkama saan, kui ma olen veel invaliid kõigele lisaks. Jubee, huuh.. aii nüüd tuleb piduu. Ai voi ei, kõik kes võimalikud tulema oleks on laagris. Issand, igav tuleb. Mis ma teen siis??? Ja kõigele lisaks ma põrusin täiega täna sõnamängu ja mul veel  u 65 lehte kohustuslikust soome keelsest raamtust lugeda jaja siis tuleb veel mul ülehomme rootsi töö. Ma ei tea millal ma seda õpin kui ma lähen homme Oulusse magneti pilti tegema. Aega napib...... Haah, ma ei jõudnud midagi täna sõnamängu pärast teha..huuh lähen teen veel nii palju kui jaksan!!

Nähään,
K

No comments:

Post a Comment