About Me

My photo
Saku, Estonia
Eesti mäesuusataja, juunioride koondises. 2010 aasta sügis olin elu parimas vormis ja tulevik näis paljulubavana, kuid siis tegin ühe vale otsuse, mille tulemusena oli paar õnnestumist, kuid enamjaolt ebaõnnestumised ja allakäik sai pihta. 2012 sügisel olin sunnitud tuurid maha võtma, sest olen ravimatu seljavigastusega kimpus. Iga päevaselt üritan rohkem koolile keskenduda, pead püsti hoida ja jätkata võitlemist. Loodan oma vigadest õppida ja ehk kunagi uuesti sportida. Never say never!

Thursday, December 30, 2010

Tuul, tüütav nagu sääse pinin kõrvus!

Hejsan!
 Huhuh...sõnaotsesesmõttes ma vihkan juba tuult. Kaks päeva järjest olnud mäel juba mega tuul. Ma tõesti loodan, et homme Ilma-Taat on lahke ja annab tuulevaikse ilma. See oleks veel parim kink sellel aastal. Tuul on nii kõva olnud, mu vaene nägu. Muidu polegi väga külm aga siis kui tuleb see saatanlik tuul on küll nii, et hoia alt. Pikad liftisõidud on kõige hullemad, mõttes on ainult, et juba oleks üleval või all. Vahet pole. Peaasi, et poleks tuult! Lisaks tuulele ei olnud mul ka täna kõige parem päev mäel. Kas asi oli tuules, et ma mõtlesin ainult sellele, et külm ja külm või oli väsimus või see, et sai saabastel tagant need plastikud ära kruvitud või hoopis see, et mul ei tulnud just palju sõitudest välja, igaljuhul suusk ei jooksnud just nii nagu oleks tahtnud. Ikka tõsiselt raske on sellisel nõlval sõita...Homne veel ja jõuab kätte igati ära teenitud vaba nädalavahetus. Nelja päevaga kaheksa trenni pole just lihtne. Täna tundsin natuke, et energiat on puudu. Peab rohkem sööma muidu hakkan väsima nagu ennemgi olnud. Ahjaa täna saime siis lõpuks oma joped ja softshellid ka kätte catmandoolt. Veits suured on aga pole hullu. Softshell on õnneks suht soe. Eelmistega ei anna võrreldagi. ;)

13.suusapäev; GS v/r (2v+1+5r), SL v/r (1+2r+4v) Ajakava taas sama!!
(Välja mõtlesin miks hea päev ei olnud. Kurikuulus kolmteist ikkagist ju! Esimene sõit läks taas rajal aia taha. Ikka need samad jutud, et põlv ennem kui puus sisse pöörde alguses muidu ei tule midagi välja. Täpselt nii nagu mul oli. Täna alustasin natuke liiga vara pööret ja lõpetasin ka liiga vara. Üks sõit umbes keskel tuli päris hea, vist oli kolmas sõit, kus mul tuli mõnes ülihead pöörded ja liinid olid ka päris head rajal. Aga muidu ma ei saa aru kuidas ma ei taju ära seda, et ma pean nukide peal või osades pööretes tegema teist moodi natuke liini ja siis läheb peale seda kõik metsa ja olen järgmisesse hiljaks jäänud. Läheb aina liiga pikaks. Võibolla oli case selles, et sai need jublakad saabastelt ära võetud ja keharaskus läks koguaeg taha ja ei suutnud piisavalt kiirelt end pöördest üles saada. Vähemalt slallis oli kindalt nii täna. Koguaeg jäi raskus aina taha ja ei saanud rada läbi. Muidugi täna oli üsna raske rada ka. Kui kõrvalt nägin siis teisetki väga palju läbi ei sõitnud. Tegin ainult kaks sõitu rajal, ei hakanud punnima kui midagi välja ei tulnud. Tegin parem vaba sõite ja üritasin seda põlve värki, et meelde jääks see ennem sisse panna. Aga taas mõtlesin, et äkki oli raske slalli rajal ka täna sellepärast, et mul on suusaklambrid pandud centrisse kui aga eelmisetl olid ees asendis. Ehk sellepärast jääb ka keharaskus pöörde lõpus taha ja ei suuda ette seda saada. Abi palun!! Tahaks, et homme tuleks super sõidud.)
+venitused

Kogu see külm ja värk on taas varbad tuimaks teinud. Lähevad aina jäässe või noh enam täna vist ei tundnutki neid nii jääs olevat, sest ma ei tunne varvastes peaaegu midagi. Aga see ilmselt täiesti normaalne. Eelmine aastagi oli nii. Peaasi, et mustaks ei läheks. Eile Jokke rääkis kuidas tal olid ükskord Himosel mustaks läinud ja siis ta ei saanud nädal-kaks trenni teha. Seda nüüd küll vaja poleks. Niigi vähe suusapäevi ja juba kahe-kolme nädala pärast võistlused. Mitte, et ma praegu muretseks veel selliset asjade pärast aga ikka tuleb nentida fakti.
 Homme siis vana-aasta õhtu. Ma arva, et sellest tuleb mu elu igavaim. Kedagi Kuusamos pole, Aare/Kaire lähevad ka minema. Õnneks mul on telekas ETV ja saan vaadata tujurikkujat ja panen ennast homseks sauna ka kirja. Tuleb üsna vaikne õhtu. Loodan, et muu rahvas ümber ringi ehk on kodus siis kuuleb vähemalt kesk-ööl pauku ja värki. Muidu oleks ainult õhtu nagu iga teine. Oh...lund sajab! Paistab, et taas on ilmaennustus täppi pannud. Loodame, et homme pole liiga palju silumist mäel ja värsket lund!

Seniks aga parimat ja..
 Õnnelikku Vana-Aastaõhtut ja ilusat Uut Aastat! Püüdke pidada lubadustest kinni, mis taas uue aastaga tulevad! ;)
Karoliina

2 comments:

  1. Tere Karka!

    Tore on lugeda, et lumetrennid on täies hoos. Tingimused tunduvad väga, väga karmid olevat!!!

    Abi palun või palun abi?
    Seda saaks ju - Nils/Mati ja võibolla veel keegi kolmas võiks üritada kui Sa enda värske vodeoklipi aadressi annaksid...
    Videot on suht raske petta. Seega, lähitulevikus
    kui on kaamera mäel, palu endast mõned klipid !

    Paremat 2011 soovides,
    Tõnis sn

    ReplyDelete
  2. Huh kõik vastus kadus ära....:S

    Igaljuhul nagu ennem kirjutasin sain täna juba põlve tööle ja sõit sujus ka väda hästi. Asi oli pigem meeleheitlikus ja halvas päevas. ;)
    Heh video-materjal siiamaani puudub kahjuks. Ei tea miks aga siin ei ole sellist kommet, et iga kell ainult filmida. Ehk selles on mingi oma konks!

    Head vana aasta lõppu ja parimat algust!
    Karoliina

    ReplyDelete