About Me

My photo
Saku, Estonia
Eesti mäesuusataja, juunioride koondises. 2010 aasta sügis olin elu parimas vormis ja tulevik näis paljulubavana, kuid siis tegin ühe vale otsuse, mille tulemusena oli paar õnnestumist, kuid enamjaolt ebaõnnestumised ja allakäik sai pihta. 2012 sügisel olin sunnitud tuurid maha võtma, sest olen ravimatu seljavigastusega kimpus. Iga päevaselt üritan rohkem koolile keskenduda, pead püsti hoida ja jätkata võitlemist. Loodan oma vigadest õppida ja ehk kunagi uuesti sportida. Never say never!

Wednesday, December 15, 2010

Pole asja, mis tapaks!

Hejsan!
Nonii, olen ysna laisk olnud viimasel ajal aga kuna k6ik juba hädaldavad, et ei ole kirjutanud juba yle nädala. Asi on ilmselt selles ka, et pole trenni teinud, lasknud jalal puhata ja pole midagi palju toimunud ka. Ysna rutiinne värk siin, Kool ja kodu, ei muud. Synnipäevgi möödus rahulikult, sain paar kinki Triinult ja Aare/Kaire/Sandralt. Palju kehakreeme, l6hna6li ja meigiasjad. Jupjup. Koolis siis nyyd veel viimased päevad, huuh tuleb veel pingutada. Yllasele veel ei lähe, rääkisime täna Pelliga ka ja arvasime, et k6ige tähtsam oleks ikka see jalg täiesti korda saada. Jahnoh saab siis m6nusalt j6ule veeta. Eelmine nädal ma m6tlesin, et ma lähen hulluks kui keegi kohe kylla ei tule kui Triin oli läinud ja kuulasin palju j6ululaule ja p6letasin kyynlaid. M6nus vaikus ja aeg iseendale. Kui ennem oli, et huuh tulge juba emmeissi, siis nyyd kui juba kohal on k6ik nii ebatavaline, lärm ja korrapärasus...tahaks vaikust. Vaevalt Karl ja Katariin seda lubavad ning laupäev tuleb veel yks väike preili siia, vist peab harjuma ka kärarikkama eluga. Eile kui emmeissi tulid olin nii nagu yleskeeratud v6i ahvivaimustuses. Tänu sellele ei tulnud magama minekust midagi välja..lihtsalt ei olnud und. Lobisesime poole kaheni ja voodis pärast vähkrelesin yle kahe tunni voodis, et magada saaks.
Täna siis läksin see nädal esimest päeva pärast kolmetunnist und kooli. Aijaa olin veel vahepeal nädalavahetuse ja kaks päeva sellest nädalast haige, midagi hullu polnud. Palavik ei t6usnud kordagi yle 37,3 ja ei läinud alla 37 ka, No tänu sellele polnud peavalu k6ige hullem, jumal tänatud. Aga see oli kuidagi imelik, et palavik oli kolm päeva kui mul tavaliselt pole kunagi yle yhe päeva.
Igaljuhul sain tagasi oma vanad slallid. Katkise issi väänas saunas tagasi. No t6esti hahha aga näeb välja täpselt nagu ennem. Ja sain ka uued suusad..huhuh tahaks juba proovida. Vanad kannatab ainult vaba/silumis suuskadeks, kandit on omadega nii 6htal. Yhe suuaga kui kukkusin s6itsin nii palju yle kivida, et see näeb nii kole välja, et tahaks nutta. No anyway viime need Rukale masinasse ehk saab kuidagi paremaks ja kasutusk6lblikumaks. Pelli naeris ka mu suuskade yle, nii lootusetud. Ja taas l6ikasime veel saapaid ka, nyyd peaksid need täiuslikud olema. Nyyd on ainult veel s6itjas värk kinni, muu peaks tasemel olema.
Ei noh muud mul praegu ei tule vist rohkem meelde. Joped peaks ka saama järgmine nädal catmandoo-ilt ja super-g suusad peaksid ka kunagi tulema. Ja t6esti vabandan kahe tähe pärast, mida mul pole v6imalik siin arvutis kirjutada ja ka seda, et tänane tekst on väga seosettu ja ysna nii yks asi ja siis järsku teine. Aeg lihtsalt surub täna ysna peale, palju asju teinud ja istuda pole veel palju saanudki. Praegugi istun kylas Aare ja Kaire pool ja kirjutan p6randal istudes. Aaah selg valutab juba. Eks ma l6petan siis ja proovin paremat anda endast homme 6htul!

Ilusaid lumiseid päevi!
XOXO
Karoliina

No comments:

Post a Comment