About Me

My photo
Saku, Estonia
Eesti mäesuusataja, juunioride koondises. 2010 aasta sügis olin elu parimas vormis ja tulevik näis paljulubavana, kuid siis tegin ühe vale otsuse, mille tulemusena oli paar õnnestumist, kuid enamjaolt ebaõnnestumised ja allakäik sai pihta. 2012 sügisel olin sunnitud tuurid maha võtma, sest olen ravimatu seljavigastusega kimpus. Iga päevaselt üritan rohkem koolile keskenduda, pead püsti hoida ja jätkata võitlemist. Loodan oma vigadest õppida ja ehk kunagi uuesti sportida. Never say never!

Friday, December 17, 2010

Too much noise!!

Hei!
Kohutav, kohutav lärm käib ainult ymber. Nyyd juba tunnen vaikusest puudust. Varem kui ei olnud veel Soomes oli minu arust täiesti tavaline, et Karl ja Katariina karjuvad ja ei olnud selles midagi imeliku siis nyyd kui olen pikka aega elanud rahulikult ja vaikselt on selline lärm lihtsalt k6rvadele lausa eluohtlik. Aga noh eks tuleb harjuda nyyd kaheks nädalaks sellega.

 Koolis pole enam palju jäänud. K6igest vaja pingutada veel yheks kontrolltööks ja ära kannatada koos tänasega 4 päeva. Viimasel päeval on meil j6ulukirik, jess soomlased on nii kirkiku inimesed..mida veel, peale seda koolis ''j6ulupuder'' ja tunnistuste andmine. Tunnistusele peaks tulema enamus hinded vist 9:ad, yks seitse ja kaks 8:t hyppab ka sisse. Kokkuv6teks peaks keskminehinne jääma 8,5-9 vahele, mis on ylihea. Juba unistan sellest, kuidas ma vaheajal magan nii kaua kui tahan ja lähen magama millal tahes. Pole viimasel nädalal palju maganud ka...
Nii tänased plaanid on siis sellised, et peale kooli kui mul l6ppeb u 12 ajal siis koju sööma ja ilmselt suuski tegema. Kui viitsib ja s6ltub mis kell on siis mäele ning kella seitsmest terve tsirkusega Aare ja Kaire juurde sauna. Tuleb m6nus sauna ja Ameerika pokkeri mängimis 6htu. Loodame, et mul taas täna on piisavalt 6nne, et k6ik mängud v6ita!
 Homme tulevad järgmised asukad meie ''kummist'' korterisse. Siis oleme 9-kesi kolmetoalises korteris ja kui Triin esmaspäev tagasi tuleb juba 10-kesi. See saab olema katsumus. Väikestele teeme isegi vist j6uluvana, nad lähevad kindlasti hullult pöördesse.

 Peale kahte nädalat kui trennid taas algavad peale loma ja kui vanemad läinud tulevad siia Triinu vend Allan ja ta s6brad, see saab alles huvitav olema.

Igaljuhul varuge kannatust ja pidagi rahulikult 4.advent ja kohekohe ongi j6ulud ukse ees!
Vi ses!
Karka

No comments:

Post a Comment