About Me

My photo
Saku, Estonia
Eesti mäesuusataja, juunioride koondises. 2010 aasta sügis olin elu parimas vormis ja tulevik näis paljulubavana, kuid siis tegin ühe vale otsuse, mille tulemusena oli paar õnnestumist, kuid enamjaolt ebaõnnestumised ja allakäik sai pihta. 2012 sügisel olin sunnitud tuurid maha võtma, sest olen ravimatu seljavigastusega kimpus. Iga päevaselt üritan rohkem koolile keskenduda, pead püsti hoida ja jätkata võitlemist. Loodan oma vigadest õppida ja ehk kunagi uuesti sportida. Never say never!

Friday, January 7, 2011

Unistus, mis vist ei täitu kunagi!?

Hei!
 Üks õhtu kui Triinu vend Allan mängis kitarri siis ei suutnud ma mõtlemata jätta miks ma olin kunagi liiga laisk ja ei viitsinud muusikakoolis käia, et klaverit õppida. Ma annaks praegu palju, et oskaks mängida. Oli siis vaja minna koguaeg siis Anette või Eleriini juurde?? Nüüd ma arvan, et äkki on liiga hilja ja pole võimalust õppida. Kolm aastat ja kõik, kui ma oleksin korralikult käinud kohal oleks mul juba muusikakool lõpetatud ja mängiksin hästi klaverit. Ennem oleks ju olnud võimalust Eestis käia. Ega neid trenne nii palju ka siis ei olnud. Kuigi oleks raske olnud aga ikkagist. Lasin võimaluse käest..täiega nördinud. Ehk kunagi saan täita selle unistuse teiste suuremate kõrval...Samas nüüd kui ma kuulen kitarri mängu tundub mulle selle kõla ka nii mõnus, kui vaid oskaks mängida mõlemat!!!

 Nonii, nonii...Käisin siis täna vist üle kahe kuu esimest korda korralikult jõusaalis. Mees, sellest vormist, mis sügisel oli võib ainult und näha. Juba soojendus võttis nii läbi. Mis sportlane ma olen kui mul pole enam mingit jõudu ja vastupidavust? Nüüd vist järele jäänud hooajast pole ka nii palju kuivadeks trennideks võimalust, et taas kõik nullist üles ehitada. Vähemalt ma ei tunne väga suurt vahet mäel, või siis ma ei oska arvata mis oleks olnud siis kui ma oleks saanud suusatada kogu selle ehitatud põhjaga, mis mul ennem vigastust oli. Algul oleks küll hull olnud. Mäletan, et jalgades tuli ruttu mäel tunne, et need nii läbi. Aga see oli sellest, et lihas oli nii palju kasvanud. Nüüd aga pole sellest enam midagi alles. Saab olema raske taas tasa teha töö, mis kaotsi läinud. Loodan, et saan vähemalt kuu-kahe pärast täiesti korralikult hüpata. Mul vist vasaku jala hüppe-lihas nõrk või siis ei julge hüpata. Igaljuhul ei tule midagi välja. Trennis tuli jube väsimus peale. No cammoon poolkükke juba 70 kg oli väsitav. Tahaks lisa aega...

Jõusaal - 2h
Soojendus 20 min
3x8 rinnalevedu 30kg (ennem oli 45kg)
3x8 poolkükk 1x80kg 2x70 kg (ennem oli 90-100kg)
3x8 süvakükk 55kg (ennem oli 80-90kg)
3x20 tagareied 25kg (ennem oli paljupalju rohkem!!)
3x10+10 jala tõmme küljele 15kg?? (ennem 25kg)
3x20 kõhulihased 2x50kg 1x45kg (ennem 60kg)
lõdvestus rattal 10 min
+ venitused

Kui mul oli tagareitele harjutus mõtlesin, et annan küll otsad. Selline unekas tuli peale ja oleks lihtsalt seal samas heitta pikali ja magada ning puhata. Mitte liigutada ühtegi lihast. Nõrk olla pole hea. Ei meeldi!!
Praegu kui mõelda kõigile neile trennidele, mida ma tegin suvel kõrvetavas kuumuses ja siin Kuusamos siis peab tõdema, et kõik oleks nagu olnud asjata. Aga samas nüüd uus algus ja saab parema põhja laduda.
Huh nüüd tuli selline trenni isu peale. Kui vahepeal nii umbes detsembri alguses ja keskel oli küll nii, et ei mõelnud ka enam trennile ja oli täitsa ükskõik, siis nüüd tuleb taas see kihk peale. Tahaks joosta, karata, hüpata..ükskõik mida!! Suvel ja sügisel olin nii sõltuvusse jäänud, et koguaeg ainult mõtlesin, kuidas ja millal ma saan trenni teha. Ükskõik kuhu ma siis ka ei läinud ainult trenn oli mõtteis. Nii see vist peabki olema. Ei saa midagi teha ilma, et see ei meeldiks. Nii just! Ei tahtnud kunagi lubada palju puhkust ja suutnud endale tõdeda, et nüüd aitab kui hakkas vaikselt üleväsimus tulema. Aga see juhtus siis kui juba olin siin Kuusamos, tuli kõvem koormus peale ja kõik oli täiesti uus. Algul oli kohutav, nii läbi tõmbas..külmavärinad tulevad peale kui mõelda, et peab selle kõik uuesti läbi tegema ainult, et nüüd on veel raskem.
 Aga nüüd aitab,
Adios!!

T: Karka

No comments:

Post a Comment