About Me

My photo
Saku, Estonia
Eesti mäesuusataja, juunioride koondises. 2010 aasta sügis olin elu parimas vormis ja tulevik näis paljulubavana, kuid siis tegin ühe vale otsuse, mille tulemusena oli paar õnnestumist, kuid enamjaolt ebaõnnestumised ja allakäik sai pihta. 2012 sügisel olin sunnitud tuurid maha võtma, sest olen ravimatu seljavigastusega kimpus. Iga päevaselt üritan rohkem koolile keskenduda, pead püsti hoida ja jätkata võitlemist. Loodan oma vigadest õppida ja ehk kunagi uuesti sportida. Never say never!

Friday, January 28, 2011

@ Suomu, talgud JÄLLE!!!

Morjens!
 Ei ole saanud jälle pidada oma lubadust. Nii nagu Koramo ütles siis esmaspäev oli viimane päev elust ja nüüd hakkab põrgu pihta. Ja nii enam-vähem see nädal on olnudki. Vaba hetk tuleb alles tund ennem magama minekut. Koolis ikka samad asjad, ei midagi erilist..üsna igav. Ma tulin nüüd mõttele, et ehk mul ratas sellepärast ei toimi, et mul on keti vahel kaks riidetükki loovutatud pükstest. Aga pekki neid ei saa ju välja???!!! Igatahes igakord kui ma rattaga sõidan on pärast jalad hullult läbi nagu oleks pika trenni ära teinud.
 Nüüd teisipäev oli meil jälle üle pika aja kuivtrenn. Tegime mingeid liikumist harjutavaid harjutusi, igast kukerpalle ja värke. Selg jäi natuke kangeks pärast. Edasi on olnud kaks mäepäeva, esimene päev ei tulnud slallis algul midagi välja. Ei saanud rütmi kätte. Eile juba oli hoopis teistsugune tunne ja tuli vist päris okeilt välja. Kui veel saaks selle välimise käe värgi ka korda oleks juba täitsa oko. Nii ütles ka Koramo. Mäe peal on natuke hullemini nüüd varbad külmunud. Mõlemad suured varbad on teistest eri värvi ja kui katsuda siis kuumad. Kõndides on natuke valusad. Käisin ka täna arsti juures ja ütles, et pole väga veel hullu. Peab võimalikult palju neid soojas hoidma ja peab muretsema endale saapasoojendused. Kui mõelda siis ma ei tahaks neid eriti. Kui hakkan kasutama harjun ära ja kui peaksin ära võtma siis kohe külm.

Tänased talgud olid lihtsad, pidime ainult rämpsu kokku koristama aga homme tuleb jälle vääääääga raske. Peame jälle hakkama mingeid seinaplaate tassima....Mä kuolen!!!

Igal juhul  ma nüüd ei jõua rohkem kirjutada...pean minema Triinuga filmi vaatama ja siis magama ning homme mäele..jess! ;)

T: Karka

No comments:

Post a Comment