About Me

My photo
Saku, Estonia
Eesti mäesuusataja, juunioride koondises. 2010 aasta sügis olin elu parimas vormis ja tulevik näis paljulubavana, kuid siis tegin ühe vale otsuse, mille tulemusena oli paar õnnestumist, kuid enamjaolt ebaõnnestumised ja allakäik sai pihta. 2012 sügisel olin sunnitud tuurid maha võtma, sest olen ravimatu seljavigastusega kimpus. Iga päevaselt üritan rohkem koolile keskenduda, pead püsti hoida ja jätkata võitlemist. Loodan oma vigadest õppida ja ehk kunagi uuesti sportida. Never say never!

Wednesday, January 12, 2011

Palju värsket lund ja kiire koguaeg!

Hejsan!
 Pole ammu kirjutanud, sest nii jube kiire on olnud. Nüüd kui kool algas pole enam pea mitte ühtegi vaba hetke, et kas või natukesekski hinge tõmmata. Kõigele lisaks teeb värske lumi rattaga kooli sõitmise vägaväga raskeks. Tõsine trenn on see! Mäel oleme sõitnud nüüd mitu päeva slaalomit, sealgi palju värsket lund ja üsna pehme. Rasked trennid on olnud, keeruline on midagi parandada tehnikas selliste tingimustega aga peab üritama. Täna võtsin mäelt vaba päeva. Eile tundsin kuidas mul jalad olid tõsiselt läbi ja jalgki valus. Nüüd on vist jälle natuke rohkem see sõites valus olnud. Palju koormust saanud. Seega, et jalgu lõdvestada läksin täna jala kooli. Nii mõnus vaheldus ja täiega nauditav. Päeval vajusin nii ära, et jäin magama. Magasin nii umbes tunnikese võibolla rohkem. Tegin süüa ja peale seda käisin veel lõdvestus kõnnil, peale tukkumist olid jalad natuke kanged. Kõndisin tund aega. Nüüd peaks õhtul hästi uni tulema.
 Koolis on see veerand üsna üksluine. Pole palju kursusi aga see eest neid on mitu korda nädalas. Esimesed kolm päeva nüüd on küll olnud igavad ja lihtsad. Ei ole just palju teadmisi saanud. Matemaatikas ja füüsikas, kus võiks olla kõige huvitavam on ka nii, et on samad asjad, mis juba Eestis õpitud. Täitsa jama. Selline tunne nagu jääks siin täitsa lolliks. Mõnes mõttes igatsen Eesti kooli, seal vähemalt polnud tundides nii igav ja sai ikka mingit teavet ka juurde. Sellest veerandist siis meil jälle soome keele era-tunnid.
 Nüüd veel homne trenn mäel suurslaalom ning reedel suuskade tegemine ja õhtul taas Aare ja Kaire poole sauna minek. Laupäeval juba Ylläsele minek, õnneks see alles kell 12.00. Saab hommikul korralikult magada. Siiamaani pole meil super-g suusad tulnud ja peab sõitma vanade lühikestega võistlust. Teoreetiliselt ei tohiks me nendega sõitta aga muud pole ka võtta.
 Varsti siis magama ja homme taas tuleb tõsine ja kiire päev. Ma ei tea kas ma peaks lisama need ka mis ma trennides teinud olen ka või mitte aga seniks ENJOY!

T: Karka

No comments:

Post a Comment