About Me

My photo
Saku, Estonia
Eesti mäesuusataja, juunioride koondises. 2010 aasta sügis olin elu parimas vormis ja tulevik näis paljulubavana, kuid siis tegin ühe vale otsuse, mille tulemusena oli paar õnnestumist, kuid enamjaolt ebaõnnestumised ja allakäik sai pihta. 2012 sügisel olin sunnitud tuurid maha võtma, sest olen ravimatu seljavigastusega kimpus. Iga päevaselt üritan rohkem koolile keskenduda, pead püsti hoida ja jätkata võitlemist. Loodan oma vigadest õppida ja ehk kunagi uuesti sportida. Never say never!

Thursday, September 12, 2013

totaalne must auk

 


Mis juhtub siis kui magada vähe, liita sinna juurde trenn ja kool? Juhtub see, mis mind kaks päeva juba kimbutanud on. Totaalne must auk. Lihtsalt mitte millegi tegemiseks motivatsiooni ei ole ja kõik tundub nii tähtsusetu. Lisaks selle stressi, magamatuse ja muu jamaga hakkavad kimbutama isud ja näljahood, no tere talv, miks neid vaja on?!

 Nagu sellest veel vähe ei oleks, pöörduvad kõik võimalikud asja minu vastu. Ehtne näide tänasest vene keele tunnist. Tundi jõudes olin juba tohutult väsinud, sest taga oli 4 tundi ja miski ei tundunud kutsuvam kui voodi. Hakkab siis tund pihta ja mis esimese 5 minuti jooksul juhtub? Saan 2. Halleluuja ja see kukkus ühe lause järel, mis jõudsin öelda. Olen väga hädas selle vene keelega, kõik tundub nii lootusetu ja ei jaksagi enam üritada. Saaks siis natukenegi aru...

 See siis kõigest väike näide sellest, kuidas ma ootan juba nädalavahetust. Kiiresti on vaja muutust, sest muidu läheb olukord veel hullemaks.

No comments:

Post a Comment