About Me

My photo
Saku, Estonia
Eesti mäesuusataja, juunioride koondises. 2010 aasta sügis olin elu parimas vormis ja tulevik näis paljulubavana, kuid siis tegin ühe vale otsuse, mille tulemusena oli paar õnnestumist, kuid enamjaolt ebaõnnestumised ja allakäik sai pihta. 2012 sügisel olin sunnitud tuurid maha võtma, sest olen ravimatu seljavigastusega kimpus. Iga päevaselt üritan rohkem koolile keskenduda, pead püsti hoida ja jätkata võitlemist. Loodan oma vigadest õppida ja ehk kunagi uuesti sportida. Never say never!

Wednesday, December 5, 2012

sünnipäeva tüdruk

 Nüüd on jälle pikem paus sisse tulnud, aga proovin tasa seda teha. Nimelt olen vahepeal päris hõivatud kooliga olnud. Tavalised koolitööd polegi kõige hullemad, aga just need lisa kursused Tartu ülikooli teaduskoolist. Imestaval kombel olen hakanud tundides rohkem kuulama ja tähele panema ning järjest suureneb teadmise janu, ju vist tuleb vanuse suurenemisega.

 Seljaga ei ole kõige paremad lood olnud viimasel ajal. Viimased nädal aega on jälle rohkem valutanud ja vähemalt nüüd 3 päeva on asi päris hull olnud. Lisaks nö ''tavalisele'' seljavalule on ka sellist lihasvalu, mis sunnib vahest ka ennast kägarasse tõmbama ja ootama, et valu üle läheks. Homme peab järjekordselt kehalise tunni vahele jätma.

Eelmisel nädalavahetusel laupäeval tähistasime sugulaste seltsis vähemalt üle 5 aasta mu sünnipäeva. Oli natuke imelik, sest pole nii kaua aega sünnipäeva pidanud ja ei oskagi enam õige sünnipäeva laps olla. Täna siis täitus ametlikult 17 aastat. Kirjutan täiesti ausalt, mida tundsin täna: oleksin pidanud olema rõõmus, sest sünnipäev ja puha, aga ometigi tundsin kogu aeg, et hakkan nutma. Oma põntsu andis see, et ainult üksikutel oli meeles, et mul täna tähtpäev oli. Tundsin ennast nii kurva ja maha jäetuna. Nüüd on tuju natuke paranenud, aga hullem kui tavaline päev. Reedel plaanis veel väike tähistamine.

 Eile käisime klassiga Jan Uuspõllu ''Vanaisa'' vaatamas. Poleks aravanud, et see võib nii huumorikas olla. Tõsine respekt Uuspõllule ja läheks teine kordki. Kõik, kes soovivad super head meelelahutust, ostke pilet ja minge vaatama. Peaks veel mõni etendus olema.

 Olen nüüd jälginud oma lugejaskonda ja väga huvitav on näha, et näiteks selle nädala jooksul on tulnud palju vaatamisi Eestist, Saksamaalt, USAst ja Soomest. Üleüldiselt on teisel kohal mu blogi loetud USAst. Oleks väga tore kui sealsed lugejad endast märku annaks. Nii lahe on mõelda, et inimesed ka väljaspool Eestit loevad just ühe väikse riigi endise mäesuusataja blogi.

:)

No comments:

Post a Comment