About Me

My photo
Saku, Estonia
Eesti mäesuusataja, juunioride koondises. 2010 aasta sügis olin elu parimas vormis ja tulevik näis paljulubavana, kuid siis tegin ühe vale otsuse, mille tulemusena oli paar õnnestumist, kuid enamjaolt ebaõnnestumised ja allakäik sai pihta. 2012 sügisel olin sunnitud tuurid maha võtma, sest olen ravimatu seljavigastusega kimpus. Iga päevaselt üritan rohkem koolile keskenduda, pead püsti hoida ja jätkata võitlemist. Loodan oma vigadest õppida ja ehk kunagi uuesti sportida. Never say never!

Wednesday, December 12, 2012

a magical day

 Täna sai ajalugu tehtud 12.12.12-ga. Kõik, kes selle päeva auks soovi pole teinud, mõelge millelegi heale ja soovige, sest ootused ja unistused ei saa täituda kui pole ka soove. ;)
 Vahepealsed päevad jälle kiirelt mööda läinud ning tegemist on jätkunud igaks õhtuks liigagi. Tahaks juba puhata, aga see nädalavahetus pean uurimustöö kallal nokitsema. Väga viimasele minutile ka ei tahaks jätta.
Mõnes mõttes oli täna koolis kõige raskem päev ja järgmised nädal aega saab rahulikumalt võtta ja hakata nautima jõule. Iga päevaga jõulutunne järjest suureneb, eriti veel siis kui vaadata ameeriklaste jõuludest pilte või videosid. Neil see jõuluaeg tundub veel võrratumana kui meil. Kas kõigil juba jõulusoovid tehtud? Mina igal juhul saatsin oma nimekirja ära esmaspäeval. Loodan, et mu soove kuulda võetakse.

 Ma ei tea kas olen maininud, aga teeme koolis õpilasfirmat ja nüüd kohekohe laat tulemas. Täna siis saimegi kõik 4 kokku ja hakkasime meisterdama. Ikka tõsiselt aega võtab see käsitöö. Nüüd nii väsinud, et ei jaksa silmi ka lahti hoida. Muidugi annab ka eelneva öö 4 tundi magamist, aga see probleem sai kergendatud hommikuse kohviga. Täitsa naljakas, olen hakanud viimasel ajal kohvi jooma. Mitte iga päev, aga just siis kui eriti väsinud olen. Kui varem pole erilist vahet tundnud, siis nüüd küll tunnen, et kui olen koolis, siis ei ole kogu aeg seda haigutamist ja jaksab paremini koolitööle ka keskenduda. Kuigi iseenesest mulle see kohvitamine ei meeldi, sest ajab jubedalt vett jooma, aga ärkvel on vaja püsida.

 Juba mitu nädalat on mõtteis olnud suusatamine. Tahaks juba lumele. Kahjuks ei ole Eestis veel muud peale Kuutseka lahti. See aasta saavad kõik huvilised nautida avastamisrõõmu nii Kiviõlis alates jaanuarist loodetavasti ja Munaka uutel nõlvadel. Lootused ja ootused on kõrged ja loodan, et ei pea pettuma.
 Kuna silm juba vajub kinni, siis peab tuttu ära minema. Nautige jõulutunnet ja sööge palju piparkooke!

No comments:

Post a Comment