About Me

My photo
Saku, Estonia
Eesti mäesuusataja, juunioride koondises. 2010 aasta sügis olin elu parimas vormis ja tulevik näis paljulubavana, kuid siis tegin ühe vale otsuse, mille tulemusena oli paar õnnestumist, kuid enamjaolt ebaõnnestumised ja allakäik sai pihta. 2012 sügisel olin sunnitud tuurid maha võtma, sest olen ravimatu seljavigastusega kimpus. Iga päevaselt üritan rohkem koolile keskenduda, pead püsti hoida ja jätkata võitlemist. Loodan oma vigadest õppida ja ehk kunagi uuesti sportida. Never say never!

Saturday, December 22, 2012

origami

 Eilne õhtu möödus jälle sõprade seltsis. Mia, Reimo ja Elka käisid külas. Mängisime aliast ja kaarte. Väga fun oli. Päeval suutsin ka oma toa üle pika aja korda teha, nii et oli korda minek.
 Kuna nüüd on vaheaeg, siis oleks ju enesest mõistetav, et magatakse kella 12-ni, aga ei. Mina ikka hiljemalt kella 10ks üleval. Arvasin algul, et mul toas liiga palav ja sellepärast ei maga nii kaua, aga kui eile viisin lisa radika toast ära, siis tuba oli veits jahedam, aga ärkasin ikka vara. Keegi võiks anda mulle anda kauem magada.
 Täna ei olegi palju teinud. Hommiku poole sai natuke ülejäänud maja peal koristatud. Siis jõudsin linnas ära käia, leidsin endale teksad, pintsaku ja paar kampsunit. Jälle kordaminek. Ostsin veel rohelist teed ja jõin seda esimest korda. No ei saa aru miks inimesed seda nii palju armastavad. Lõhnab ja maitseb nagu kala. Jälk, aga eks mul ole vaja see pakk tühjaks juua ja ilmselt harjub selle maitsega lõpuks ära ka. Sain ka Ellule jõulukingi valmis. Tuli täitsa soliidne välja. Seoses sellele kingile karbi voltimisega mõtlesin, et uurida natuke origamit. Niisiis voltisin juba välja selle linnu ja nunnu lipsu. Päris huvitav on isegi. Mõtlesin, et võiks proovida midagi raskemat ka. Lipsu tegemise kohta saab uurida siit: http://pdxpursuit.wordpress.com/2011/02/28/origami-bow/
 Homne päev tuleb üsna kiire, kuid siiski vist ei lähe veel kuuse järgi, alles esmaspäeval. Plaanis on minna lasketiiru suusatama ja hiljem süüa kodus head ja paremat, tõsised gurmaanid oleme, ning lõpuks käia ära saunas.
 Veel natuke ja ongi jõulud käes. Nii väga tahaks oma kinke näha ;)

No comments:

Post a Comment