About Me

My photo
Saku, Estonia
Eesti mäesuusataja, juunioride koondises. 2010 aasta sügis olin elu parimas vormis ja tulevik näis paljulubavana, kuid siis tegin ühe vale otsuse, mille tulemusena oli paar õnnestumist, kuid enamjaolt ebaõnnestumised ja allakäik sai pihta. 2012 sügisel olin sunnitud tuurid maha võtma, sest olen ravimatu seljavigastusega kimpus. Iga päevaselt üritan rohkem koolile keskenduda, pead püsti hoida ja jätkata võitlemist. Loodan oma vigadest õppida ja ehk kunagi uuesti sportida. Never say never!

Wednesday, February 1, 2012

Külmarekord Kuusamos sellel talvel: -38,7! Mõõõnus eks ;)

Hei!
 Pole väga ammu kirjutanud. Motivatsiooni pole olnud, sest pole Suomust saati trenni teinud. Enam-vähem terve see aeg olen haige olnud. Nüüd olen Kuusamos tagasi ja siin on jube külm. Kui vaid oleks külmapühad... Üks õpetaja rääkis, et terve selle aja kui ta on töötanud, on vaid ühe korra kool külma pärast kinni pandud. Siis oli õues -51 kraadi ning autod ei käivitunud. Noh ega siis kui panna korralikult riidesse polegi hullu. Mul tavaliselt palav hakanud, aga jubedat pingutust nõuab sellise külmaga rattaga sõitmine ja eriti kui ratas ise jääs on.
 Koolis olen natuke maas, aga see pole midagi hullu. Pean lihtsalt lugema läbi materjalid ning kõik on jälle okei. Võrreldes seda matat, mida siin õpitakse ja seda mida Eestis, siis vahe on nagu öö ja päev. Eksamite tegemine saab kevadel olema eriti raske, sest mul on viimasel ajal raske ennast sundida keskenduma. Kõik see peavalu ja jama on masendav.
 Kodus, Eestis, pidin olema ainult mõned päevad, millest siis lõpuks sai kolm nädalat. Käisin kokku kaheksa arsti juures ning sõin kaks nädalast kuuri antibiootikume. Spordiarsti juures käisin ka ning kõik näidud olid jälle normis, koormus sama hea kui 2010. aasta mais, mis oli suvel käigust eelmisel korral. Neuroloog saatis mind EEG-uuringutele ning seoses sellega pean nüüd kolme nädala pärast uuesti koju minema MRT ehk magneti uuringutele.
 Ei teagi mida praegu rohkem kirjutada...
- Karoliina

No comments:

Post a Comment