About Me

My photo
Saku, Estonia
Eesti mäesuusataja, juunioride koondises. 2010 aasta sügis olin elu parimas vormis ja tulevik näis paljulubavana, kuid siis tegin ühe vale otsuse, mille tulemusena oli paar õnnestumist, kuid enamjaolt ebaõnnestumised ja allakäik sai pihta. 2012 sügisel olin sunnitud tuurid maha võtma, sest olen ravimatu seljavigastusega kimpus. Iga päevaselt üritan rohkem koolile keskenduda, pead püsti hoida ja jätkata võitlemist. Loodan oma vigadest õppida ja ehk kunagi uuesti sportida. Never say never!

Monday, February 13, 2012

RT @joeldavidmoore Knock Knock? (it's the police don't answer)

Hei!
 Eile õhtul ei tulnud üldse und. Vähkrelesin voodis üle tunni aja ja siis otsustasin koristama hakata. No kammoon, kas saab midagi lollimat teha kell pool üks?! Hommikul ärgates polnud õnneks nii hullu peavalu, sest polnud korralikult maganud. Koolis läks kõik ühest kõrvast sisse ja teisest välja, aga ma üritasin nii palju kaasa teha kui suutsin. Nüüd tuligi just meelde, et pidin hambaarstile helistama ja aja kinni panema, noh homme jõuab. Kool sai läbi ühest ning siis läksin massaazi. Vabandust mu keele kasutust, aga MIDA KURADIT???!! See oli nii valus, massöör oli täielik lihunik. Mul on nüüd selg jumala valus sellest. Unes ka ei lähe enam selle juurde. Koju jõudes läksin peaaegu kohe magama. Magasin mõnusad 2 tundi silmaklapid peal, et oleks ikka mõnus pime. Nägin isegi unenägusi. Ärgates tegin endale tortillasid söögiks ning hiljem metsamarja ja maasika smuutit...mmmm kui hea! Nüüd olen üritanud natuke kodutöid ka teha.  Peab nüüd hästi töökas olema kooliasjadega, sest ainult kaheksa koolipäeva veel, siis koju kuni vaheajani ning vaheaja veedan haiglas uuringutel üle nädala...kohutav!
-Karoliina

No comments:

Post a Comment