About Me

My photo
Saku, Estonia
Eesti mäesuusataja, juunioride koondises. 2010 aasta sügis olin elu parimas vormis ja tulevik näis paljulubavana, kuid siis tegin ühe vale otsuse, mille tulemusena oli paar õnnestumist, kuid enamjaolt ebaõnnestumised ja allakäik sai pihta. 2012 sügisel olin sunnitud tuurid maha võtma, sest olen ravimatu seljavigastusega kimpus. Iga päevaselt üritan rohkem koolile keskenduda, pead püsti hoida ja jätkata võitlemist. Loodan oma vigadest õppida ja ehk kunagi uuesti sportida. Never say never!

Sunday, February 12, 2012

R.I.P Whitney Houston!

Hei!
 Olukord pole palju muutunud. Trenni ei saa teha, sellest võib ainult unistada. Palaviku pole paar viimast päeva olnud. Peavalu läheb ikka hullemaks. Eilsest õhtust on paha olla ka olnud. Ei tea kas see on peavalust või olen söönud midagi halvaks läinud. Igal juhul tunnen, et ei suuda midagi teha ja kool on küll praegu selline koht, kus parema meelega ei käiks. Lihtsalt nii raske on mõtteid saada õppimisele. Nüüd pooleteist nädala pärast lähen koju. Kodus pean minema lisaks neile magneti uuringutele ka haiglasse uuringutele. Viimaste päevade jooksul ma ei taha mitte midagi muud kui terve olla. Ma pole ennast mitte kunagi nii halvasti tundnud. Kõigest 9 päeva kooli tundub juba väga raskelt, ei taha mõeldagi sellele.
 Ma tean, et viimasel ajal on mu postitused olnud sellise masendava alatooniga, aga ma ei või siia midagi teha. Nii on lood ja mul on juba sellest kõigest jamast kõrini!!
- Karoliina

2 comments:

  1. Tere Karka,
    Püüa vastupidada - küllap doktorid saavad lõpuks selgeks, mis Sind vaevab.
    Peatset paranemist soovides,
    Tõnis seenior

    ReplyDelete