About Me

My photo
Saku, Estonia
Eesti mäesuusataja, juunioride koondises. 2010 aasta sügis olin elu parimas vormis ja tulevik näis paljulubavana, kuid siis tegin ühe vale otsuse, mille tulemusena oli paar õnnestumist, kuid enamjaolt ebaõnnestumised ja allakäik sai pihta. 2012 sügisel olin sunnitud tuurid maha võtma, sest olen ravimatu seljavigastusega kimpus. Iga päevaselt üritan rohkem koolile keskenduda, pead püsti hoida ja jätkata võitlemist. Loodan oma vigadest õppida ja ehk kunagi uuesti sportida. Never say never!

Thursday, December 15, 2011

Kool läbi selleks aastaks

Hei!
 Nüüd viimastel päevadel on väga kiire olnud kontrolltöödeks õppimisega ja ühe teen veel homme hommikul. Tegin kolme päevaga 6 kontrolltööd ja teisipäeva õhtul kui pidin bioloogia tööks õppima siis lihtsalt ei suutnud. Oli selline tunne, et varsti ajud plahvatavad. Lisaks mul oli nädala alguses veel väga palju probleeme magamisega. Unerütm läks nii sassi kui jõudsime Kirunast laupäeva hommikul poole viie aeg tagasi. Magasin kuni kella kolmeni päeval. Ükski õhtu ei tahtnud uni tulla. Esmaspäev magasin u 2h tundi päeval ning teisipäeval suisa kolmest seitsmeni. Teisipäeval tuli õhtul uni alles kella ühest, aga järgmine päev tundisin, et olen lõpuks välja puhanud. Sain esmaspäev oma antibiootikumide kuuri kätte. Nüüd tänase hommikuga on poole söödud ja viimane päev on järgmise nädala esmaspäev. Esimestel päevadel oli selline tunne nagu oleks köha ja nohu juurde tulnud.
  Eile mul oli karjäärinõustamine. Olen täiesti kindel, et tahan minna gümnaasiumisse ja loodan, et saan jätkata siin Kuusamos. Hinnete poolest peaks siia lõdvalt sisse saama. Keskmine hinne peab olema vist 7,7 ja mul on 8,8-9,0. Reedel peaks hinded ka väljas olema.
 Nüüd tänasest algas mul TET ehk töönädal, mille ajal iga õppilane peab tutvuma ükskõik missuguse töökohaga. Ainuke halb asi on, et palka ei saa. Ise olen alppikoolis tetis. Alguses oleks meil pidanud sama aeg olema Ylläsel laager, aga see jäi ära, sest seal pole piisavalt lund. Nüüd osa porukast läheb Pyhäle. Täna pean pommaris parandama katkiseid raja tokke ning panema Pyhä jaoks keppidele lipud peale ja need kimputesse. Sellega oleks päevatöö valmis. Järgmine nädal kui saan uued suusad kätte, siis saan määrida neid ning lõigata kandid sisse.
 Nüüd, aga töö ootab ja kuuleme varsti jälle!
-Karoliina

No comments:

Post a Comment