About Me

My photo
Saku, Estonia
Eesti mäesuusataja, juunioride koondises. 2010 aasta sügis olin elu parimas vormis ja tulevik näis paljulubavana, kuid siis tegin ühe vale otsuse, mille tulemusena oli paar õnnestumist, kuid enamjaolt ebaõnnestumised ja allakäik sai pihta. 2012 sügisel olin sunnitud tuurid maha võtma, sest olen ravimatu seljavigastusega kimpus. Iga päevaselt üritan rohkem koolile keskenduda, pead püsti hoida ja jätkata võitlemist. Loodan oma vigadest õppida ja ehk kunagi uuesti sportida. Never say never!

Thursday, December 8, 2011

@ Kiruna, i Sverige

Hälsingar från Kiruna! 
 Rootsimaal oleme ja homme jälle tagasi Soome. Esimesed õhtu võistlused slaalomit siin sõidetud. Tulemusi veel ei tea, sest pole netis üleval ja mäe peal ka info ei liikunud. Tean ainult seda, et peale esimest sõitu oli 41. ja liidrile kaotasin 6 sekundit. Ma ei oska öelda palju sõitude kohta. Võibolla teine sõit oli parem, aga mitte parim sõit. Mõlemad sõidud tundusid sellised keskmised. Mägi oli suht pehme ja tagant startides oli rada juba väga hullus korras. Võin ette kujutada, mis poistel on kui neid on pooled rohkem. Nii mõnus kui meil oli nüüd võistlused ära ja nüüd on alles poistel. Neil lõppeb alles kuskil kümne aeg ehk Eesti aja järgi alles üksteist. Startimine ajas natuke segadusse, sest see mees, kes seal neid numbreid luges, ütles nii segaselt. Algul, et kas oled valmis siis 5 ning 4 jättis vahele ja siis järgmised numbrid. Rajad olid suht pikad ja lõpus oli nii väsinud olla.
 Täna sain siis lõpuks analüüside vastused ja tuleb välja, et mul on põskkoopapõletik ja ilmselt ka mükoplasma. Pean tegema ravimikuuri läbi siis kui olen tagasi Kuusamos. Rääkisin Pelliga ka sellest ja ta arvas, et parem oleks ennast terveks ravida ja see kuur läbi teha ning Pyhä laager vahele jätta. Täna võistlustel tuli natuke palaviku tunne ka. Noh eks näeb, mida ma teen.

Kui kunagi tulemused üles peaks tulema siis neid näeb siit: http://www.fis-ski.com/uk/604/1228.html?event_id=30781&cal_suchsector=AL 


- Karoliina

No comments:

Post a Comment