About Me

My photo
Saku, Estonia
Eesti mäesuusataja, juunioride koondises. 2010 aasta sügis olin elu parimas vormis ja tulevik näis paljulubavana, kuid siis tegin ühe vale otsuse, mille tulemusena oli paar õnnestumist, kuid enamjaolt ebaõnnestumised ja allakäik sai pihta. 2012 sügisel olin sunnitud tuurid maha võtma, sest olen ravimatu seljavigastusega kimpus. Iga päevaselt üritan rohkem koolile keskenduda, pead püsti hoida ja jätkata võitlemist. Loodan oma vigadest õppida ja ehk kunagi uuesti sportida. Never say never!

Tuesday, December 6, 2011

Väsinud endine sünnipäevalaps

Hei!
 Esimesed võistlused on läbi ja olen täiesti läbi. Ausõna ootan juba nädalavahetust, et saaks lõpuks ometi puhata. Eile oli mul ''sweet'' sixteen sünnipäev. Sain mõned kingid ja õnnitlused, aga enamus ei teadnudki, et mul on sünnipäev on ja endal oli ka täiesti tavalise päeva tunne. Pole juba vist 3-4 aastat vähemalt sünnipäeva pidanud. Noh kui 18 saan siis pean kindlasti pidama. Eilsest siis nii palju, et hommikul ärgates olin puhanud ja super oli olla. Oli selline tunne, et tuleb hea päev. Ennem esimest starti olin täiesti rahulik. Ei olnud üldse sellist närvi nagu eelmine hooaeg ja suutsin mõelda kõigest, mida rajal tegema pean. Sõit läks enam-vähem okei. Isegi paremini kui okei, sest polnud nii hästi trennis sõitnud. Muidugi oleks saanud sõita julgemini ja veel kiiremini, aga olin rahul. Teise sõidu stardis oli samamoodi hea tunne ja tahtsin veel paremini sõita. Startisin ja sõitsin ülemise osa poole peale ja ühes pöördes oli hull auk, panin sealt läbi ning suusk tuli jalast. Olin pettunud, et läbi ei saanud rada, aga samas mõtlesin positiivselt, et homme jälle uus päev.
 Täna hommikul oli väga, väga hull tõusta. Tundsin ennast nagu totaalne zombie. Juba auto juurest lifti juurde kõndimine suuskadega oli nii raske. Ma olin täiesti kindel, et tänane päev ei ole see nagu eilne. Esimeses sõidus sõitsin nagu autopiloodist, üldse ei suutnud mõelda neid asju, mida tegema peaks. Alla jõudes aeg oli pettumus. Teine sõit polnud parem, ainuke positiivne asi päeva jooksul oli see, et sain teise suurslaalomi tulemuse kirja ja järgmistel võistlustel peaks olema parem stardinumber. Nüüd on selline tunne, et võiks puhata mõne päeva ja siis alustada nullist peale suurslaalomi sõidu üles ehitamsit. Mäelt tagasi jõudes magasin 2 tundi.
 Homme teeme veel siin Levil ühe slaalomi trenni ja neljapäev lähme Rootsi Kiirunasse slaalomi võistlustele. Loodan olla puhanud ja et saan sõidetud seal nii hästi nagu ma viimastes trennides Rukal.
-Karoliina

P.S. Tulemusi näeb siit:  http://www.fis-ski.com/uk/604/1228.html?event_id=30734&cal_suchsector=AL

No comments:

Post a Comment