About Me

My photo
Saku, Estonia
Eesti mäesuusataja, juunioride koondises. 2010 aasta sügis olin elu parimas vormis ja tulevik näis paljulubavana, kuid siis tegin ühe vale otsuse, mille tulemusena oli paar õnnestumist, kuid enamjaolt ebaõnnestumised ja allakäik sai pihta. 2012 sügisel olin sunnitud tuurid maha võtma, sest olen ravimatu seljavigastusega kimpus. Iga päevaselt üritan rohkem koolile keskenduda, pead püsti hoida ja jätkata võitlemist. Loodan oma vigadest õppida ja ehk kunagi uuesti sportida. Never say never!

Tuesday, July 23, 2013

30 random facts about me



Järgmine nädal juba lähme perega Horvaatiasse peaaegu kuuks ajaks ja ei oskaks rohkem õhinal olla. Jube välja mõelnud ja otsinud, mis trenne seal teha, mida süüa ja mida vältida ning mida ostutuuridelt osta vaja. Kindlasti kõige tähtsam prioriteet on päevitada hästi palju ja varuda talveks d-vitamiini. See aasta on mul väike eelis, sest kerge päevitus juba olemas ja esimesed kõrbemised ära olnud.

Trennidest rääkides, mul on olnud üles ja alla minekuid. Mõni päev on selline, et ma võin trenni teha, aga sellest pole erilist kasu kui mul on tohutu isu. Siis lihtsalt söön selliseid asju, mis ma tean, et panevad kõhu valutama ja ebameeldiv on olla. Näiteks ühed sellised on jäätis, pannkoogid, pasta ja pitsa. Võimalik, et mul on mingist toitainest puudus. Teine võimalus on, et söön liiga palju. No lihtsalt tunnen kogu aeg, et kõht on tühi. Erilist rämpsu ei söö ma kunagi. Arvan, et söön tervislikult, aga alatihti rohkem kui peaks. 
Muidu tunnen, et selg on palju paremaks läinud alates sellest kui hakkasin uuesti jõusaalis käima. Saan mitu korda nädalas jooksmaski käia, wuhuuu! Praegu teen 8-nädalast programmi HIIT sprinte, kus iga kahe nädala tagant läheb maksimum pingutuse aeg pikemaks või puhkuse aeg lühemaks. Praegu on mul 15 sek sprinti ja minut pausi ja nii 10 korda. Nädal on tehtud ja juba kolmanda korra ajal tundsin mingisugust arengut.

 Sain hommikul ühest postitusest inspiratsiooni ja mõtlesin, et panen ka üle siia mõningased faktid enda kohta.

1) Olen 17-aastane tüdruk, kes saab talvel 18.
2) Mu sünnipäev on nii tobedal ajal aasta lõpus. Tundsin alati suusatades, et teistel minu vanuse grupis oli minu ees eelis.
3) Oleksin tahtnud minna 6a kooli. Lõpetaksin siis juba järgmine aasta kooli.
4) Kolisin 14-aastaselt Soome perest eemale ning elasin seal kaks aastat põhimõtteliselt iseseisvat elu.
5) Olen lõpetanud kaks põhikooli sama aegselt, nii Soome kui ka Eesti oma.
6) Kõik aastad Sakus koolis käies olen lõpetanud kiituskirjaga, välja arvatud 9.kl, kus kiituskirjast jäi puudu matemaatika eksami 5 (tuli hoopis 4, aga pidin 2 aasta materjali kuuajaga läbi võtma, niiet päris hea tulemus kokkuvõttes)
7) Olen olnud trennist sõltuvuses ja tundnud süümepiina kui treening vahele on jäänud. Mõnes mõttes siiani olen. Muust peaaegu ei mõtlegi, kui trenni tegemisest ja tervislikult toitumisest. Arvan, et mul on vaja psühholoogi külastada :)
8) Kardan süüa/juua igasuguseid asju, mida kõik teised minu vanused söövad. Mõtlen alati kui palju suhkrut või süsivesikuid neis on. Jällegi võib näha, et mu mõttemaailmaga pole päris kõik korras.
9) Väiksena kutsusid sugulased mind Karokaks. Ükskord ütlesin neile, et ma ei ole Varukas, ma olen Karuliina.
10) Pole kunagi klubis käinud.
11) Olen olnud kahes autoõnnetuses. Pärast viimast on mul eluaegne trauma. Iga kord kui kõrvalt tänavast tuleb natuke kiireminigi auto, siis tunnen nagu süda jätaks löögi vahele ja ootan seda hetke kui auto sisse sõidaks. Väga jube.
12) Mulle väga meeldib laulda, kuid pärast algkooli pole kooris osalenud. See aasta on plaanis jälle minna. Alatihti laulan oma toas karaoket.
13) Maod on jubedad. võehh...
14) Mul on kaks nooremat õde ja noorem vend.
15) Tegelesin kunagi ühe suve triatloniga. Lisaks olen osalenud väga paljudel rulluisu võistlustel ja maastikuratta võistlustel.
16) Vaatan liiga palju sarju arvutist, sest ei oska paremat tegevust välja mõelda.
17) Laisk
18) Unistus on elada inglise keelses ühiskonnas.
19) Mõtlen liiga palju sellest, mida teised minust arvavad. Võibolla see ka üks põhjus, miks tunnen ja olen sotsiaalselt eraldatum, st ei käi palju väljas ja ei tutvu kergesti uute inimestega. Lisaks olen endas ebakindel.
20) Mul oli kunagi koer nimega Lord ja kass nimega Miisu. Tulevikus, kui võimalik, võtaksin uuesti koera. Armastan neid tohutult.
21) Olen sõltuvuses kohupiima rabarberi purukoogist. Ei suuda ennast distsiplineerida.
22) Vahepeal kartsin tohutult telefoniga rääkimist, eriti võõrastega. Endiselt mõtlen mitu korda üle, mida rääkima hakkan ja vahest olen natuke närvis, kuid olukord on parem.
23) Alati kui vaatan filmi PS. I Love You, nutan algusest lõpuni.
24) Väiksena varastasin paar korda poest, sest teised ju tegid ka nii ja jäin vahele. Mitu aastat hiljem tundsin politseid nähes, et pulss läks kiiremaks. Nüüd olen targem ja tean, et varastamine on eetiliselt vale.
25) Ma ei usu mitte millegisse ega kellegisse. 
26) Tahtsin saada väiksena arhitektiks.
27) Kardan äikest.
28) Vahest öösel üksi kodus mõtlen, mis siis saab kui pätid tulevad.
29) Ennem Soome minekut käisin 7 aastat järjest ujumistrennis.
30) Mulle meeldib kokata kui viitsimist on ning tahtsin kunagi avada oma restorani.

No comments:

Post a Comment