About Me

My photo
Saku, Estonia
Eesti mäesuusataja, juunioride koondises. 2010 aasta sügis olin elu parimas vormis ja tulevik näis paljulubavana, kuid siis tegin ühe vale otsuse, mille tulemusena oli paar õnnestumist, kuid enamjaolt ebaõnnestumised ja allakäik sai pihta. 2012 sügisel olin sunnitud tuurid maha võtma, sest olen ravimatu seljavigastusega kimpus. Iga päevaselt üritan rohkem koolile keskenduda, pead püsti hoida ja jätkata võitlemist. Loodan oma vigadest õppida ja ehk kunagi uuesti sportida. Never say never!

Tuesday, October 23, 2012

inspiratsioon

 Nüüd on 4 päeva jutti iga õhtu miskit toimunud. Imestan, et ei ole veel tekkinud sellist tunnet, et on vaja auru välja lasta ja nautida metime'i. Eile kui blogi kirjutasin, pidin surnuks ehmatama, sest Ints ja Ellu tegid väikest viisi pranki akna taga. Väga creepy oli olla ja arvasin juba, et olen paranoiliseks muutunud.

 Pole pikka aega nii palju naerda saanud, nagu eile õhtul. Pidi toimuma muuvinight, aga kuna tehnikaga oli probleeme ja keegi ei suutnud otsustada, mida me vaatame, siis jõudsimegi selleni, et mängisime Aliast, mis osutus super vingeks. Hoolimata sellest, et enesetunne oli kehv, oli mul ikka fun.

 Täna hommikul jätkus halb enesetunne, olen vist mingit sorti viiruse endale külge hankinud. Mis saaks olla parem kui olla haige vaheajal?!? Nüüd siis vähemalt võtan ennast kätte ja teen natuke kooliasju. Vaja veel lugeda kohustuslik kirjandus läbi, õppida anatoomiat ja vene keelt ning teha uurimistööd.

 Eile leidsin ühe blogi, mis on täis kasulikke näpunäiteid ja kellel puudub inspiratsioon ja motivatsioon, saavad selle kindlasti tagasi kui Aino blogi loevad. Kes vähegi soome keelt oskab, visake pilk peale: http://a-rou.blogspot.com/2012/10/tapojensa-orja.html
Cheers!

No comments:

Post a Comment