About Me

My photo
Saku, Estonia
Eesti mäesuusataja, juunioride koondises. 2010 aasta sügis olin elu parimas vormis ja tulevik näis paljulubavana, kuid siis tegin ühe vale otsuse, mille tulemusena oli paar õnnestumist, kuid enamjaolt ebaõnnestumised ja allakäik sai pihta. 2012 sügisel olin sunnitud tuurid maha võtma, sest olen ravimatu seljavigastusega kimpus. Iga päevaselt üritan rohkem koolile keskenduda, pead püsti hoida ja jätkata võitlemist. Loodan oma vigadest õppida ja ehk kunagi uuesti sportida. Never say never!

Wednesday, October 24, 2012

change

 Eilne päev möödus haigena. Palavik tegi nii uimaseks, et magasin õhtul 2,5h ja kui tuli lõpuks kätte aeg magama jääda, siis ei tahtnud kuskilt see uni tulla. Nii ma siis vähkrelesin voodis u kolmeni. Unerütm on nii sassis, et ma ei tea kuidas ma saan tagasi kooli aegsesse rütmi. Õnneks veel neli päeva ei pea enda peakest sellega vaevama.

 Kuna mul ammu oli juba plaanis juukseid värvida, siis täna tänu Ellule võtsin ennast kokku ja ostsin pruuni värvi ära. Tulemus on võõras, pole harjunud, aga meenutab mulle aega, kui mul olidki kogu aeg tumedad juuksed.

 Terve päev on jälle läinud ime kiiresti mööda ja pole endiselt jõudnud raamatut lugema. Kui ma nii edasi jätkan, pean kokkuvõtte läbi lugema ennem raamatu vastamist. Üks kord on ikka esimene kord.

No comments:

Post a Comment