About Me

My photo
Saku, Estonia
Eesti mäesuusataja, juunioride koondises. 2010 aasta sügis olin elu parimas vormis ja tulevik näis paljulubavana, kuid siis tegin ühe vale otsuse, mille tulemusena oli paar õnnestumist, kuid enamjaolt ebaõnnestumised ja allakäik sai pihta. 2012 sügisel olin sunnitud tuurid maha võtma, sest olen ravimatu seljavigastusega kimpus. Iga päevaselt üritan rohkem koolile keskenduda, pead püsti hoida ja jätkata võitlemist. Loodan oma vigadest õppida ja ehk kunagi uuesti sportida. Never say never!

Thursday, January 24, 2013

inevitable


 Viimasest kirjutisest saati olen justkui vältinud üldse siia kirjutamist. Võib-olla põhjuseks see, et vahepeal leidsin väga huvitava ja tõsiselt hästi kirjutatud blogi (britiblogi.blogspot.com).Sealt aadressilt leiad endise Saku kooli tüdruku blogi, kes kirjutab elust-olust, ülikoolist ning ajakirjandus maailmast. Tema keele kasutus on midagi kadestusväärset ja soovin, et isegi oleks sama loominguline. Heitke pilk peale!

 Vaheaja lõpust saati olen tundnud, et tohutu pinge on peal seoses kooliga ja juba ma tunnen, et toss varsti väljas ning oleks õige aeg puhkusele minna. See ei ole normaalne, et koolist koju jõudes peab ikka õppima poole ööni. Selline mõiste nagu vaba aeg, ei kuulu varsti enam minu sõnavarasse. Võin tunnistada, et sellel nädalal olen küll äärmiselt laisk olnud koduste töödega, kuid siiski kool tapab. On tunne nagu oleks vastsündinud lapse ema, sest magamatus on kohutav ja ilma musta kohvita päeva üle ei ela. Poleks kunagi arvanud, et seda ütlen, aga armastan kohvi järjest enam. Eks nii see iga sõltuvus algab.

 Suur õhin pilatesest on see nädal üle läinud. Väsimus on tappev, seega pole leidnud erilist mõtet ennast rohkem väsitada. Küll aga tunnen, et olen juba tugevam kui alustades ning järjest lihtsamaks läheb. Positiivne on see, et pärast tänast suusatundi, kus sõitsin 5km, on eluvaim sisse tulnud ning tunneli lõpust paistab valgus. Ütleme head aega väsimusele! Homme kindlasti plaanis harjutustega jätkata. Siit ka tsitaat: '' Train like a beast, look like a beauty!''

pilt: koreaorganics.com

No comments:

Post a Comment