About Me

My photo
Saku, Estonia
Eesti mäesuusataja, juunioride koondises. 2010 aasta sügis olin elu parimas vormis ja tulevik näis paljulubavana, kuid siis tegin ühe vale otsuse, mille tulemusena oli paar õnnestumist, kuid enamjaolt ebaõnnestumised ja allakäik sai pihta. 2012 sügisel olin sunnitud tuurid maha võtma, sest olen ravimatu seljavigastusega kimpus. Iga päevaselt üritan rohkem koolile keskenduda, pead püsti hoida ja jätkata võitlemist. Loodan oma vigadest õppida ja ehk kunagi uuesti sportida. Never say never!

Sunday, February 13, 2011

Ai saakeli!!

Greetings from icy Kuusamo!
 Vabandust, vabandust, vabandust! Olen maailma laisem inimene. No tõesti sorri pole aega kirjutada ja kui on mingi vähe rohkem vabam õhtu siis on tavaliselt vaja õppida või suuski teha või lihtsalt puhata ja olla muust maailmast eemal. Tõsiselt kiire on olnud koguaeg ja ainult kool ja trenn
. Homme lõpuks kaua oodatud vaba päev aga selle nädalavahetusega Suomul olen ma super-hüper rahul, missest et reedel läks huul katki ja pool hammast pooleks. Mul olid super head sõidud, Pelli ja Leino ainult kiitsid. Väga hästi suusk jooksis. Kahju, et tänasest videosi pole. Videosi on ainult laupäeva hommikust, aga siis veel polnud üldse nii head sõidud. Õhtuse trenniga oli suur vahe sees ja täna oli tõesti ma arvan, et parimad sõidud mis ma elus olen teinud.
 Eile tegime talgusid üheksakesi. Vedasime kokku 10 000kg seinaplaate. Pärast oli ainult, et süüa ja magama. Räige nälg ja väsimus. Õnneks hommikul polnud tunda midagi lihastes ja mujal nagu teistel. Hommikul oli -33 kraadi külma ja super-g trenn jäi ära aga see pole veel mingi külm. Tuleval nädalal lajatab vähemalt -40. Hmm kas peaks karupüksid endale muretsema??
 Täna öösel oli Rukal Vuosseli all SkiBistro maha põlenud..kurb. See oli Soome vainim mäekohvik olnud.
Huhuh igal juhul nüüd veel natuke alla kahe nädala saab trenni teha ja uued võistlused ukse ees. Seekord oleme suunaga Rootsi. Saab seal õnneks 4 startti suurslaalomis. Seda ma vajan just kõige rohkem, kõigest üks väga halb tulemus kirjas ja ei muud. Rootsi järel on kohe ''hiihtoloma'' ajal Pyhäl laager ehk siis Rootsist otse sinna ja kui Pyhäl lõppeb tuleme koju ja järgmisel päeval juba Tahkole slalli sõitma. Saab olema mõnusalt väsitav. Kui nii mõelda siis varsti ongi juba suvi käes, jube kiiresti on läinud see aeg. Alles oli sügis ja Kuusamosse tulek.
 Homme proovin aega saada hambaarstile, et kontrollida hammas üle ja muud särkkivärkki. Tõenäoliselt ei julge siin lasta midagi uut ehitada, kes teab mis amatöörid siin on. Õnneks see hammas ei valuta aga hammustada küll midagi ei saa. Ai oi polegi kirjutanud mis juhtus. Ühesõnaga olime reedel slalli trennis Rukal. Sõitsin oma eelviimast sõittu, negatiivse pöörde peal tegin kepitorget ja see läks liiga lähedal ja lajatas ilge hooga mulle suhu. Tuli palju verd, huul katki ja peaaegu pool hammast läinud. Kohe peale laksu ma mõtlesin, et tean mida Salli tundis kui tal hammas läks see aasta, temal läks ainult kogu hammas ja veel esimene. Vähemalt nii paljugi oli õnne. Mul polnud lõuakaitset ka aga see poleks ka väga palju aidanud, kes teab mis siis oleks saanud. Nüüdsest ei jäta enam KUNAGI lõuakaitset panemata, isegi kui aega napib panen peale. Ei kiitos enam katkisest hammastest!





Koli GS 1.sõit esimene päev!

Tänaseks aitab nüüd, vaatan kas homme saan hambaarsti juurde ja kui jõuan kirjutan ka kuidas läks!
Cheers,
Karoliina

P.S Laen homseks sõiduvideod YouTube ülesse ja postitan siis siia!
P.S.S Siin lingil pildid pärast reedest trenni, mitte nõrganärvilistele ja mitte saadav vist neile kellel Facebooki konto puudub!;) http://www.facebook.com/?ref=hp#!/album.php?id=1670460129&aid=56494

1 comment:

  1. Jõudu Karka!

    Küll Sinuga ikka juhtub...aga heameel on tõdeda, et Sa ei lase end sellest üldse häirida.
    Mis ei tapa teeb tugevamaks!
    Tubli.
    Nüüd ma tean tüdrukut, kes mittekunagi ei sõida SL-it lõuakaitsmeta.

    Tõnis sr

    ReplyDelete