About Me

My photo
Saku, Estonia
Eesti mäesuusataja, juunioride koondises. 2010 aasta sügis olin elu parimas vormis ja tulevik näis paljulubavana, kuid siis tegin ühe vale otsuse, mille tulemusena oli paar õnnestumist, kuid enamjaolt ebaõnnestumised ja allakäik sai pihta. 2012 sügisel olin sunnitud tuurid maha võtma, sest olen ravimatu seljavigastusega kimpus. Iga päevaselt üritan rohkem koolile keskenduda, pead püsti hoida ja jätkata võitlemist. Loodan oma vigadest õppida ja ehk kunagi uuesti sportida. Never say never!

Friday, February 25, 2011

Sweden here we come!

Hejsan!
 Nonii homme minek siis Rootsi, pea kaks nädalat nüüd kodust ära ja mäe peal. Huh loodan, et tuleb väärt trip ja et ise rahule jään, see põhiasi. ;) Nüüd kolmapäeval panin jälle Suomul matsu Martini järsu peal, päris korralik chras oli, nüüd põlv ja pool jalga täitsa sinine. Eile ei saanud hästi kõndidagi aga nüüd õnneks enam-vähem ja saan sõitta ka mäel.
 Ma olen üsna uhke enda üle, meil oli koolis raamatu-esitlus ja ma tegin selle super hästi ära ja kõik kiitsid. Mul oli hullem närv sees ja ma mõtlesin, et nüüd kui hääl väriseb ka siis on lips läbi. No aga lõpp-hea, kõik hea.
 Vahepeal nüüd eelmine nädal sai päris palju trenni tehtud ja lõpuks pühapäeval ma olin nii väsinud ja mõtlesin, et üleväsimus. Järgmisel päeval tegin lõdvestuskõnni ja kohe nagu täitsa uus valmis, ei mingit väsimust. Eelmistel päevadel ei jõudnud just palju lõdvestust teha ja kohe andis tunda, jälle asi millest õppida.
 Praegu olen viimased päevad päris palju mõelnud, mis suvel teha ja mis edasi saab. Kui nii mõelda siis hooaega on veel kõigest maksimum kolm kuud järel ja polegi veel õieti suusatada saanud - kõigest 45 suusapäeva. Loodan tõesti, et tuleb soe suvi sellise põrgu külma järel. Kui ei siis ma nõuan raha tagasi! :D

 Kirjutan kindlalt Rootsis, kuidas läheb ja kuidas seal on..lubatakse alla 10 kraadi külma. Mis troopika!!

Anyway enjoy!
Karka

No comments:

Post a Comment