About Me

My photo
Saku, Estonia
Eesti mäesuusataja, juunioride koondises. 2010 aasta sügis olin elu parimas vormis ja tulevik näis paljulubavana, kuid siis tegin ühe vale otsuse, mille tulemusena oli paar õnnestumist, kuid enamjaolt ebaõnnestumised ja allakäik sai pihta. 2012 sügisel olin sunnitud tuurid maha võtma, sest olen ravimatu seljavigastusega kimpus. Iga päevaselt üritan rohkem koolile keskenduda, pead püsti hoida ja jätkata võitlemist. Loodan oma vigadest õppida ja ehk kunagi uuesti sportida. Never say never!

Saturday, March 5, 2011

Eieieiiieeeeiiii!!!!!!

MASENDAV!!!!!!

Pöial murdunud, võibolla lõikus ja põlv nikastatud!!!
Super-g trennis matsu, pinnas oli üsna pask ja suusk lihtsalt läks kuidagi valesti ja nii see oli..ei mäleta just palju. Üks hetk olin asendis ja teine hetk maas. Vasaku jala suusk ei tulnud jalast ja põlv läks..loodan, et see paraneb kiiresti, siis saab vähemalt suurslaalomit sõitta...slaalomiga tõenäoliselt selleks hooajaks kõik..pagan!!


4 NÄDALAT KUI HÄSTI LÄHEB SEE PÖIAL PARANEB...TÄIESTI MASENDAV HOOAEG!! KAS TÕESTI KÕIKKE PEAB ÜHEL NIIGI LÜHIKESEL HOOAJAL JUHTUMA???????

K.

2 comments:

  1. Karka, Karka, Karka...
    Tõenäosusteooria kohaselt peaks Sul nüüd mitu, mitu vigastuste vaba hooaega tulema.
    Kas keegi täpsemalt ei näinud - miks see kukkumine juhtus? Oli see Suomul?

    TL sn

    ReplyDelete
  2. Tõesti loodan, et järgnevad aastad saab rohkem suusatada.
    Keegi ei näinud kahjuks. Just Suomul, seal endiselt martini nõlv üsna halvas korras, eriti järsk osa. Suusk hakkas vist aukude vahel kuidagi käima või ma ei mäleta just palju. Igal juhul suusk läks kuidagi imelikult ja seal mu sõit oligi. Muidugi nende rossi sg suuskadega on suht ebakindel sõita ka...

    K

    ReplyDelete